wie kan mij helpenn.. We hebben vorige maand geklust na mijn menstruatie kan je na je menstruatie ook gelijk zwanger raken.. mijn eerste menstruatie dag was 16 juni .. nu vandaag moet ik eigenlijk ongesteld worden maar ik heb helemaal geen gevoel van ongesteldheid.. Wat zou dit betekenen .. Heeft er iemand ervaring of zo iets meegemaakt
ben je normaal altijd op tijd met je menstruatie of ook weleens een paar dagen later. als je altijd op tijd bent,kan je idd wel gaan testen
Normaal wordt ik altijd 1-2 dagen eerder ongesteld. Maar nu gaat het uitlopen ben benieuwd.. wanneer zou ik kunnen testen moet ik nog een paar dagen wachten
Je kan testen vanaf het moment dat je ongesteld zou moeten worden maar dan kan je nog onduidelijk antwoord op je test krijgen. Ik wachtte altijd tot ik 2 dagen over tijd was,en dan deed ik de test. Maar in principe kun je dus gewoon testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden.
Als je direct na je menstruatie geklust hebt is de kans klein. Meestal ovuleer je in de 2e week na start van je menstruatie.