2x gestopt met de pil.. cyclus van plus minus 40 dagen.. 2e keer ook?

Discussion in 'Zwanger worden' started by asmama, Nov 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi dames ik ben nu 2x gestopt met de pil ( met 2 jaar ertussen ongeveer) allebei de keren dat ik gestopt ben had ik lange cyclussen van rond de 40 dagen.. nu ben ik weer gestopt kan ik daar nu weer vanuit gaan.. hoop eigenlijk op een kortere cyclus nu het duurt allemaal al zo lang :) mijn vraag is dus voor de meiden wie vaker gestopt zijn met de pil was dat dan hetzelfde of had je de 1ste keer dat je stopte een lange cyclus en de 2e keer gewoon normale? alvast bedankt

2. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    niemand?

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    na de eerste keer stoppen had ik een onregelmatige cyclus van ruim 1,5 tot 2 maanden.
    Na de tweede keer een regelmatige cyclus van 30 dagen.
    Er zat 7 jaar tussen.

4. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjewel voor je reactie,, hoeft dus niet per see zo te zijn dat ik weer een lange cyclus heb..denk ik hoop ik hihi

5. MvanL

MvanL Bekend lid

Sep 24, 2013
    993
    0
    0
    Ik ben 20-9 gestopt met de pil mn eerste cyclus duurde van 22-9 tot 31-10 en 1-11 werd ik pas weer ongesteld, heb ondertussen hevige krampen gehad op 28-10 zo erg dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan omdat de dokter dacht dat ik een blinden darm onsteking had haha

Dus een erg heftige 1ste cyclus van 39 dagen schrok er erg van hoelang maar nu maar afwachten hoe de volgende cyclus verloopt

Hoop dat we wat meer richting de 30 gaan ;) maar das maar afwachten, eigelijk ook niet gek ook niet heb mijn lichaam 10 jaar lang voor de gek gehouden met de pil dus dat moet mn lichaam even verwerken denk ik ;)

Ik hoop op een wat stabilere cyclus wand dan kunnen we beginnen met ons avontuur voor een 1ste kindje :D maar eerst mn lichaam tot de natuurlijke orde laten komen ;)

Share This Page