Hoi meiden, Ik ben deze ronde voor het eerst bezig met tempen en ik begrijp het nog niet zo heel goed. Heb er twee vraagjes over. 1 Mijn temperatuur was vanmorgen (12 dpo) gedaald van 37.12 naar 36.90. Is mijn kans nu verkeken? Of zegt dit nog niets? (Mijn tempkaartje is te zien in mijn album) 2 Ik vertrek morgenochtend naar Rome, en kan daardoor niet op het 'normale' tijdstip temperaturen. Normaal temp ik even na 8 uur, en vannacht moet ik om 2 uur al opstaan. Wat moet ik doen? Om 2 uur al tempen? (Dat heeft eigenlijk geen zin toch?) Ik ga wel al veel eerder slapen dan normaal, om toch mijn nachtrust te krijgen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Liefs, Iloiza
hoi Iloiza zolang je temp ruim boven je bassale temp blijft is er nog steeds een kans! het kan natuurlijk 2 kanten opgaan ik denk dat je moet afachten tot de volgende temp om te kijken of die nog lager word of weer stijgt. maar ik denk dat je je niet te veel zorge moet maken en er zeker nog een kans is ze zeggen vaak dat je gewoon 5 uur moet slapen en het niet echt uitmaakt hoe laat je steeds tempt als je maar ongeveer dezelfde hoeveelheid slaap hebt gehad. dus als je vanavond echt optijd gaat slapen en dan om 2 uur gaat tempen zal het wel goed moeten zijn. al zou ik niet te erg schrikken als die opeens toch een stukje lager is dan normaal. heel veel plezier in rome. Liefs Marije