Hoi dames, Ik heb inmiddels 3 volledige rondes getemperatuurd en nu (begin ronde 4) heb ik best iets vreemds (voor mijn doen dan). Normaal gesproken daalt mijn temperatuur bij een menstruatie naar 36,2/36,3, dit is zo tot aan mijn eisprong daarna gaat ie naar 36,7/36,8. Soms daarna nog naar 36,9, hoger is hij nog niet geweest bij mij. Nu daalde mijn temperatuur woensdag naar 36,4 dus ik had me er al bij neergelegd dat ik ongesteld ging worden, wat ook inderdaad binnen een paar uur gebeurde. Nu was mijn temperatuur gisteren 36,5 en vandaag 36,6. Hij gaat dus nu weer omhoog, wat ik dus vreemd vind en niet kan verklaren. Mijn menstruatie is overigens ook minder heftig dan anders, minder bloedverlies en minder pijn. Nu weet ik wel dat ik het beste gewoon kan afwachten wat mijn temperatuur doet, de komende dagen. Maar ik ben iemand die altijd overal een verklaring voor zoekt, haha. Misschien heeft iemand dit ook wel eens gehad? Of er een verklaring voor? Ik zal nog even de afbeelding van mijn laatste cyclus toevoegen.
Ik zou een test doen voor de zekerheid en zowiezo kijken wat je temp en ongi de komende dagen gaat doen.
Zeker apart. Ik zou even aankijken hoelang je menstruatie duurt, waar je temp heen gaat en hoe hevig het is. Misschien daarna wat Rogi zegt nog een test doen? Zelf heb ik t een keer gehad, en er was toen geen mogelijkheid dat ik zwanger was...
Dank jullie voor de reacties. Ik denk dat ik inderdaad, zoals Lovare zegt het even aankijk en afhankelijk van mijn temperatuur nog een test doe.
succes collie, je maakt t weer spannend. Ik twijfel ook nu heel erg aan mij kaartje... Ik had vandaag ongi moeten zijn, want ik ben t altijd op dag 13. Maar gelukkig nog niks te bekennen.
Spannend Lovare! Je temperatuur is nog wel mooi hoog! Dat geeft hoop! Ben je altijd erg stipt ongesteld? Misschien gewoon maar eens testen morgenochtend? Dat Fertility friend ziet er overigens erg duidelijk uit!
ja fertilityfriend is heel fijn, duidelijker dan de jouwe... Kaart is inderdaad veelbelovend. Dit heb ik nooit eerder gehad en mijn luteale fase is altijd even lang.. Altijd 13 dagen in ieder geval al de afgelopen 2 jaar. Bij uitzondering is hij korter. Ik wilde met testen nog wel 4 dagen wachten. Ik maak sowieso langzaam hcg aan, weet ik nog van de vorige keer. Sowieso wilde hij mijn eisprong dag 4 dagen later zetten omdat ik 2 keer een flinke stijging gehad heb... Zelf twijfel ik aan de gelijkheid van het programma toen die dat deed. Maar goed even geduld. Geen ongi is in ieder geval erg fijn.
Heb gelijk even afgelopen ronde in ff gezet! Hij kon mijn ovulatie niet goed bepalen, omdat ik later nog een dip heb gehad, haha. Maar ik snap dat je nog even wilt wachten, ik maak ook langzaam hcg aan, vorige keer ook pas op dag 28 positief getest. Spannend hoor! Ik duim voor je!
Ik de vorige keer pas 2 weken na nod... Nja ik zag net dat mn temp weer iets omlaag ging. Dus ik hou mn hart vast. Ik voel me ook niet zwanger, maar dat had ik ook niet toen ik wel zwanger was.... Nja ik durf er eigenlijk niet meer over te praten want elke keer als ik ga hopen dan blijkt t valse hoop te zijn en dan heb ik alleen maar verdriet...
Oow ... Laten we er maar snel over ophouden dan! Ik duim voor je! Mag ik trouwens vragen wat je pendelt?
En? Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Heb een beetje hetzelfde verhaal. Op 30 jan temperatuurdaling naar 36, 7º, menstruatie die ook op 30 januari doorzette. Op 31 jan was mijn temp weer 37º. Vanmorgen 36,9º. Tegen beter weten in een testje gedaan die natuurlijk negatief was. Maar snap niets van mijn temperatuur.
Ik ga er maar vanuit dat mijn lijf even raar doet. Maar jij zwanger zie ik aan je banner. Gefeliciteerd!
Ja zou heel goed kunnen hoor Madelie. Ik heb ook een keer een hoge temp gehad in het begin van een ongi... Was niet eens een MA.. Maar die was ook na 2 dagen alsnog naar mijn normale gemiddelde van 36.3 Ja klopt, ik weet t sinds vanmorgen . Ik was best bang om te testen, maar zover overtijd (3 dagen) en een hoge temp moest ik wel even. Nu hopen op een plakker
Jeej! Lovare! Gefeliciteerd! Ik duim voor een plakker! Hier was mijn temperatuur gisteren 36,4 en vanochtend 36,1 (na een korte nacht). Dus ik denk dat mijn lichaam gewoon flink vreemd aan het doen was. Menstruatie is niet zo heftig geweest als anders, maar duurt wel langer. Ga dus geen test doen en gewoon mijn cyclus weer volgen. Madelie, ik zou even de volgende temperaturen afwachten en als het hoog is na je menstruatie alsnog even testen.
Madelie, is je temp intussen weer normaal? Hier issie erg laag geweest na die stijging. Haha, het lichaam kan raar doen zeg!
Bij mij is mijn temperatuur weer normaal. Dus zit alweer in de volgende ronde. Vervelend dat een lichaam soms zulke gemengde signalen afgeeft he. Zeker wanneer je graag zwanger wilt raken.