Ik heb eergister en gister een beetje rood bloedverlies gehad. Alleen bij het afvegen met naar het toilet gaan. Daarna ietwat bruinig. Ik ben enorm bang voor een tweede mk. Daarom heb ik vanmorgen getempt en mijn temp was wel hoog. 37.2 Iemand ervaring? Kan je temp hoog zijn, ook al is het een mk? Of is dat niet mogelijk? Sorry, maar zit echt met mijn handen in het haar. Een echo heb ik pas met 2 weken.
37,2 is toch niet hoog? 37 graden is een normale lichaamstemperatuur. Boven 37,5 heb je verhoging. Misschien kun je beter de verloskundige even bellen, misschien mag je eerder langskomen ook ivm je eerste miskraam. sterkte!
Ik heb ook aardig wat bloedverlies gehad en ben nu bijna 36 weken. Hou de moed het kan wel. Je kan wellicht vragen hcg te prikken! Sterkte
Suze wat fijn dat je weer zwanger bent!! Gefeliciteerd meis!! Wat maakt dat het spannend he, bloedverlies. Ik heb in het begin van mn zwangerschap ook bloedverlies gehad en ging ook gelijk van het ergste uit. Moest ook nog is een week wachten op een echo. Die was gelukkig goed, maar je blijft toch erg onzeker. Bloedverlies kan echt heel goed van de instelling afkomen. Dat was waarschijnlijk bij mij het geval. Was donker rood en werd ook bruin op een gegeven moment. Succes met het doorkomen van die slopende dagen tot de eerste echo!!
Heb je rectaal getempt voor het opstaan? Heb je je hele cyclus getempt?? Zoja, wat was je basale temp? Heb je nu op dezelfde tijd getempt als altijd??
Basaal is 36.5 en na mijn ei gaat dat omhoog. Ik heb anmorgen getempt om dezelfde tijd als normaal dus voor mijn doen is dit dan hoog. Maargoed ik begrijp van Louloulo dat t ook kan zijn dat je temp hoog is en je wel een mk hebt. Ik hoopte zo op een bevestiging maar ik vrees dat ik gewoon moet afwachten tot de eerste echo. Maar bedankt allemaal voor het meedenken en de reacties!