1e x tempen, temp dip 6 dpo. slecht teken ??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bo87, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Meiden ik ben gestart met tempen deze maand puur om inzicht te krijgen in mn cyclus. Hy was mooi 37.02.. liep terug naar 36.87 en nu net 36.77... ik heb er totaal geen verstand van. Maar is dit een slecht teken ??? Ben gelijk ontmoedigt.. 😐

Bijgevoegde bestanden:

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Het zegt eigenlijk niks. Heb je gisteren en vandaag eerder getempt of juist zaterdag op ander tijdstip?
    Je zit met 36.77 ruim boven basale lijn mijn gemiddelde temperatuur na ei is ook ongeveer 36.7 a 36.8 daar zitten ook weleens uitschieters bij. Helaas gewoon afwachten.

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Gelukkig mamalap ! Precies wat ik wilde horen !! Nee was allemaal rond dezelfde tijd.. misschien zaterdag max een half u later.. dus de temp is niet 'laag' als in laag dat er geen bevruchting is geweest en ik gewoon ongesteld zal worden. Ik heb gister en vandaag wel mega slecht geslapen, gestalkt door nare dromen..onrustig lichaam etc.. heeft dat invloed ? Tnx voor je reactie !!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja iets simpels als de dekens meer of minder over je heen kan de temperatuur al iets beïnvloeden. Dus ook slecht slapen of juist goed slapen. Zolang hij maar hoog blijft kan het nog.

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    En met hoog bedoel jij boven die streep blijven (boven basale temp). ?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik denk als hij zakt richting 36.55 het einde oefening is. Dat is nu dus niet het geval.
    Ik denk wel dat je eisprong dag later was als ff aangeeft.

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Zo goed.. hoe zie jij dat ? Weet ik nml ook zeker !! Voelde m duidelijk in de middag de 31e !! Nu pas 5 dpo. Kan nog alle kanten op he.. dank voor je advies. Ben gerustgesteld en stop volgende mnd met tempen haha

8. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Bo87 je kan nu ook nog echt niet zien aan je temp of je zwanger bent. Het enige wat je nu met enige zekerheid kan zeggen is dat je een eisprong hebt gehad. Ook als je niet zwanger bent gaat je temp nu omhoog.
    Als je niet zou testen op een zwangerschap dan kan je als je 4 à 5 dagen na nod nog een hoge temp hebt, en hoog betekent hoger dan toen je ongesteld was, dat je dan naar alle waarschijnlijkheid zwanger bent. Je kan ook soms rond 5 a 6 dpo een innestelingsdip hebben in je temp.

Deel Deze Pagina