Fantastisch tempkaartje en nega test

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door itsme82, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Wie heeft er wel na zo' mooi kaartje gehad en was niet zwanger? Had vanochtend 14 dop een nega test maar temp is echt nog nooit zo mooi geweest! Vergelijk maarts met kaartje vorige maand (zie handtekening).

Trouwens wel vel na afleestijd wel een 2e roze streepje (zie nodforum 16-31 dec, zit op tel dus kan m hier niet uploaden)maar dat telt natuurlijk niet.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik had regelmatig prachtige kaartjes... en donderde dan opeens kei hard naar beneden.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    T.o.v. je vorige kaartjes lijkt deze idd wel erg hoopgevend. Alleen de eggwhite op dag 24 lijkt me vreemd. Hmm zal toch wachten worden, duimen draaien maar :)

4. itsme82

itsme82 Niet meer actief

@bouwjaar1979 en marloes80: dankjullie wel voor jullie reacties! Even ter verduidelijking die eggwhite op cd24 was na oud bloedverlies (spotting) een klein beetje. Ik vind zelf dat die tempdip op 10dpo + spotting + stijgende lijn daarna ook wel erg positief is. Bovendien weet ik zeker dat ik zaterdag 3 dec mn ei heb gehad want ik heb donderdag 1 dec mn pregnylspuit gezet.

Nog maar even afwachten dan en marloes80 zal je woorden ter harte nemen en probeer niet te veel te hopen...

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Pfoe.... is inderdaad een prachtig kaartje! Misschien een late innesteling? Nog niet genoeg HCG? Slechte test? Ik zou over twee dagen nog eens testen. Ben erg benieuwd!

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb ook wel eens prachtige kaartjes gehad die op niets uitliepen (mooi hoog t/m dpo 16 zelfs), dat hoeft helaas niet alles te zeggen.

Een na afleestijd posi test moet je eigenlijk als negatief beschouwen maar in combinatie met je mooie kaartje zou dat voor mij toch echt wel een reden zijn om er een tweede testje tegen aan te gooien. ;)

Ik hoop op een mooi Kerstcadeautje voor je :D

7. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik zie dat je temp nu ook aan het zakken is. :( :( :( Misschien een innesteling die toch mislukt is? :( Balen meid.... Hoop dat ie morgen weer omhoog schiet en dat je toch zwanger blijkt te zijn.

Deel Deze Pagina