Zomer 2012, Camping of hotel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door debster2009, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Wij zijn ons aan het orienteren voor de vakantie voor volgend jaar zomer. Dit jaar zijn we niet geweest ivm de geboorte van onze jongste. Vorig jaar zijn we op een luxe camping in Italie aan het Gardameer geweest.
    We zitten nu met een aantal dingen: we willen graag in mei op vakantie, voor het hoogseizoen. Ik wil niet te ver rijden, mijn man heeft geen rijbewijs en vorig jaar heb ik zelf gereden, ging prima. Maar met 2 kids vind ik 1300 km dat te ver.
    Frankrijk, Italie enz vind ik een beetje tricky wat weer betreft. In mei is de kans redelijk aanwezig dat het weer niet zo goed is. Vooral omdat we niet heel zuidelijk kunnen vanwege de reistijd.
    Nu zitten we te kijken voor een vakantie naar Turkije of Griekenland. Dus een all-in hotel, met alle faciliteiten voor de kids. Qua prijs maakt het niet zoveel uit, we hebben dan tenslotte geen benzinekosten en eten zit inbegrepen. Zijn er mensen die ervaring hebben met zo’n vakantie? Hoe doen jullie dat met de slaapjes? Op een camping ga je lekker voor de tent zitten, maar in een hotel zit je al gauw op het balkon. Hoe beviel dit? En hoe zit het met vriendjes? Op een camping zijn deze snel gemaakt en sta je natuurlijk bij elkaar op hetzelfde terrein… Zijn er verder nog dingen waar ik aan moet denken?
    Ik zie heel vaak dat jonge gezinnen kiezen voor een hotelvakantie, maar ik ben dus heel benieuwd hoe dit gaat.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Een hotelvakantie doe ik voorlopig niet meer met kinderen. Als ze liggen te slapen 's avonds, zit ik toch niet helemaal op m'n gemak beneden en in de kamer zitten is ook geen optie want dan slapen ze niet en we kunnen dan niet eens met elkaar praten.
    En om nou ook om 19.00 uur te gaan slapen is wel een beetje te vroeg.

Wij gaan volgend jaar in mei op vakantie naar Porlezza, Italië. We hebben daar zelf een chalet sinds vorig jaar en dat bevalt ons prima. Als de kindjes op bed liggen zitten wij in het huiskamertje of op de veranda, heerlijk.

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer

Deel Deze Pagina