Naar Turkije met een baby van 4,5 maand

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by 2012mama, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    In principe zouden wij volgend jaar september samen met mijn ouders, zus en zwager en 2 kids (4 jaar en dan een van 7 maanden) en ons gezinnetje (Finn is dan ruim 3 en de baby zal dan 4,5 mnd zijn) naar Turkije gaan, all-in.
    Dit was al gepland voordat wij onze kleine verwachtten..
    Nu ben ik benieuwd naar eventuele ervaringen met kleine baby's naar zonvakanties zoals Turkije..

We weten dus nog niet zeker of we daadwerkelijk weg gaan...

2. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Sem ging ook voor het eerst vliegen toen hij 4,5 maand was. En toen moest hij meteen 10 uur vliegen naar Aruba en ik moet zeggen: het ging prima. Als ze zo jong, dan slapen ze nog veel, dus ik tussen de voedingen door, had ik geen kind aan hem. Ik zou wel zorgen dat je vantevoren een wiegje in het vliegtuig regelt, zodat de kleintje nog kan slapen.

En in een warm land, moeten ze sowieso meer drinken, want ze zweten ook meer. En 's middags (op het heetst van de dag) bleven we binnen en uit de zon. Voor de rest heel veel insmeren en dan komt het vast wel goed. ;)

3. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Hier is het vliegen en de vakantie in het hotel goed gegaan.
    Hij heeft er geen last van gehad:)
    Was ook 4 mnd.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Hier ook 4 maanden oud en all in naar Turkije voor 15 dage. Geloof mij ;) ik vlieg liever met een baby van 4 maanden oud dan een meisje die net kan lopen met 1.3 maanden ;) dat vond ik lastiger.

welk hotel is de planning dan?

Share This Page