ik heb vanmiddag lichtbruine afscheiding gehad en daarnet lichtroze. Ik denk niet dat het er nog in zit. Morgen zet het denk ik door, maar ik hou je op de hoogte.
ik zie trouwens dat je vandaag je intake had. En hoe was het? kreeg je het hartje al te horen? Sorry ben erg benieuwd
Wat balen dat je denkt dat je toch ongesteld gaat worden Bah zeg, het zag er zo goed uit! Misschien toch je eisprong iets later gehad? Vandaag heb ik alleen de intake gehad, dus vragen over afwijkingen enzo in de familie. Het hartje is nu nog niet te horen, pas vanaf 12 weken geloof ik. Op 20 april (lijkt nog wel érg ver weg) heb ik de eerste echo, dus ik moet nog eventjes geduld hebben! Ik blijf nog wel duimen voor je, zolang je geen echt bloed verliest, kan het nog steeds!
Hoi mosa, Bedankt voor je lieve woorden, maar de ongi is nu echt doorgezet. Ik ga weer nieuwe hoop verzamelen en op naar een nieuwe ronde. Veel succes met je zwangerschap en spreek je misschien binnenkort wel.
Hey moosje, wat jammer zeg dat je ongi is doorgezet. Je had zo`n mooi kaartje. Zo zie je maar een mooi kaartje zegt eigenlijk vrij weinig. Ik heb ook wel een heel hoopvol kaartje (als ik het vergelijk met mijn andere cycli) maar ik ben ergens ook bang dat mijn temp morgen weer naar beneden valt en als dat morgen niet gebeurt ben ik morgen bang dat het overmorgen gebeurt. Maarja, vol frisse moed door naar de volgende ronde
Wat balen zeg Het zag er zo goed uit! Toch iedere keer weer klote hè?! Verwen jezelf even lekker tijdens je ongesteldheid en dan inderdaad met nieuwe hoop weer de nieuwe ronde in! Als je het trouwens leuk vind om mee te kletsen bij het tempkaartjestopic, dan ben je van harte welkom hoor!
balen zeg. Heb het een beetje gevolgd de afgelopen dagen. Zo'n stijgende temp is echt irritant hé. Ik heb een LF van 11 dagen en op dag 10 stijgt mijn temp altijd net iets verder dan de dagen ervoor. Tot 37,1 ongeveer. Krijg je toch weer wat extra hoop, om vervolgens de dag erna weer de dalende lijn in te zetten. nieuwe ronde, nieuwe kansen zeg ik elke keer maar....