Ei op kruis of 2 dagen later?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nienke87, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Hoi! Zouden jullie even naar mn kaartje willen kijken? (zie handtekening)
    FF heeft een duidelijk kruis gezet bij cyclus dag 11. Als ik mn lagere temp van cyclus dag 13 mee laat doen, dan blijft het kruis staan.

Echter zou ik dan gister mn NOD hebben, en tot op heden is er nog geen enkel spoor van ongesteldheid, maar ook testjes blijven nog wit. (gister 12 dpo kv2v5 wit en vandaag 13 dpo z&k extra gevoelige dipstick wit)

Nu ben ik toch benieuwd of jullie denken dat mn ei twee dagen later geweest zou kunnen zijn? De lage temp van cd 13 heb ik discarded omdat ik bijna de hele nacht met blote schouders heb gelegen, en ik het behoorlijk koud had toen ik wakker werd..

Dank voor het meekijken!

2. Nouk87

Nouk87 Lid

9 mrt 2016
    30
    0
    0
    Hoi, ik denk dat het kruis wel klopt want vanaf dat moment schiet je temp omhoog dus is je eisprong geweest. Het kan dus zijn dat je menstruatie wat later is dan normaal. Of dat je zwanger bent maar de innesteling pas laat gebeurd is waardoor het niet op de test te zien is.
    Paar dagen wachten en nog x testen.

3. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Ziet er behoorlijk gunstig uit hoor! Overmorgen zou je zeker of ongesteld moeten zijn of positief moeten testen. Luteale fases van langer dan 14 dagen komen niet vaak voor.

4. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Bedankt voor jullie reacties!

Sterker nog, de afgelopen 8 rondes had ik elke keer een LF van 11 dagen dus begint aardig spannend te worden ;)

Zelfs met inwendig controleren is er nog geen sliertje bloed te ontdekken en m'n vagina is erg nauw, veel nauwer dan normaal vlak voor m'n ongi..

Heb vanmiddag testjes gehaald, misschien morgen nog maar keertje testen met kv2v5 test..

Deel Deze Pagina