Kan er iemand meekijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door maybee2, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hoii meiden,

Ik heb een vraagje over mijn eisprong. Ik heb op zaterdagavond 3 sept op dag 15 en zondagochtend 4 sept op dag 16 een positieve ovulatietest gehad. Daarvoor was ie licht positief en daarna was ie al snel negatief.
    Nu had ik op 4 september al een hogere temp(36,7) maar vandaag is ie weer op hetzelfde niveau als voor de eisprong(36,5). Kan ik hieruit afleiden dat ie nog niet gesprongen is?
    Ohja op vrijdag 2 september had ik een dipje toen was mijn temp 36.3.
    Ik had ook op dag 10 een echo gehad en mijn ei was toen al 14mm, is ie dan nu niet heel groot haha?

Ps. Het kaartje is niet volledig ingevuld vanaf menstruatie omdat mijn andere telefoon kapot is gegaan en ik alles opnieuw moest invullen.

Bijgevoegde bestanden:

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Heb je clomid gehad? En welke datum was cd 10?

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Nee geen hormonen gekregen. Moest voor iets anders naar de gyn en ze zag dat er een eitje groeide. Sorry was op cd 11 en dat was op 30 augustus.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat is nog net geen week geleden gezien jouw positieve testen en echo verwacht ik dan morgen een temperatuurstijging en is je eisprong ergens tussen gisterenavond en vandaag.

Waarom de vraag clomid omdat eitjes dan wel door kunnen groeien tot 30 mm

5. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Aahh zo okee. Gisteren avond kreeg ik de bekende buikpijn wat ik altijd denk ik tijdens de eisprong heb. Zo opgeblazen en alle bewegingen doen dan pijn. Jaa door die dip en die hoge temp snapte ik het even niet meer.

6. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    En de test van net was zowat weer positief wel lichter als gisteren.. hoop dat ik morgen een tempstijging heb😇

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Zondag ook nog een posi test?? Dan kan je ei ook morgen nog komen.
    Als je tempstijging morgen niet is dan komt hij waarschijnlijk overmorgen.
    Ik denk idd dat hij morgen pas komt aangezien je eipijn een paar dagen voor de sprong hebt.

8. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa zaterdag avond posi zondag knaller. Vandaag weer posi testen wel wat lichter maar wel positief. Ook had ik net weer eipijn en had ik wit/gele taaie rekbaar slijm terwijl het paar dagen geleden mooi helder rekbaar slijm was..
    Heb uitgerekend hoeveel mm mijn ei nu ong kan zijn en kwam op 23 mm😰 das best flink..
    Ben benieuwd naar me temp morgen

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    23 mm is volkomen normaal ;)

10. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hihi oke dat is fijn 😄
    Me temp was 0,1 hoger.. maar dat kan ook komen omdat ik vanacht erg onrustig geslapen heb.. hele tijd wakker worden en moeilijk kunnen slapen.. ik mis fertility friend die me helpt haha😣

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Dus nog geen eisprong gehad.
    Ik ga er vanuit dat je verhoging morgen is sn vandaag je ei komt (zoals ik eerder schreef :))

12. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Maar dat zou dan later dan 48 uur na de eerste positieve test zijn?
    Ik heb wel al sinds zondagavond last van kwaaltjes die ik normaal na mijn eisprong heb en door progesteron komt denk ik. Me borsten doen ziekelijk veel pijn en zo ook mijn tepels.. naja we elwachten het maar weer af haha.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Die van zondag was het meest knal zei je dus dan is dat je posi test ;). En dan is vandaag dus 2 dagen na test.

De kwaaltjes die je hebt horen ook bij een aankomende eisprong ;);)

Je temp geeft echt nog geen eisprong aan sorry.

14. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Okee thankss 😊

Deel Deze Pagina