Ik vraag me af wat ik mijn zoontje van 9 maanden aan zijn voetjes kan doen buiten nu het kouder wordt. Hij staat langs de tafel, maar van lopen is voorlopig nog geen sprake. Dus leek het me nog niet nodig om al goede schoenen te kopen. Maar wat doe ik dan aan zijn voeten als we naar buiten gaan?
Toen mijn dochter die leeftijd had deden we gewoon extra dikke sokjes aan en dan hadden we in de buggy een voetenzak, was heerlijk warm. De sokjes schopte ze vaak uit maar zelfs met blote voeten in de voetenzak bleef ze wel warm!
Hier ook dikke sokjes in de voetenzak en soms schoentjes omdat dat er zo ontzettend schattig uit ziet
Mijn jongste heeft deze sokken aan buiten. Anti-slip sok Blauw/Brandweerman Ewers: Maat 17/34 :: ANTI SLIP :: BABY :: Beenmode online; legging, maillot, sokken en kousen! Ik trek ze over zijn gewone sokken aan en noem ze zijn buitensokken Ze zijn er in uni, met strepen of met een afbeelding.
Dat probleem heb ik ook! Ik heb pas schoentjes bij de Hema gekocht voor Levi. Dan heeft hij sokjes aan en daarover heen trek ik schoentjes aan. Levi staat nog niet uit zichzelf en hij loopt nog niet.. dus die schoentjes zijn echt alleen voor buiten Mocht het echt gaan vriezen, dan kijk ik of ik een zak voor de buggy kan kopen (we hebben de kinderwagen weg gedaan).
Hier oxxy leren slofjes. Heb een paar normale en als het echt koud is gevoerde. Zijn met zachte zool.
Hier sluit ik mij bij aan! Ik ben helemaal wild van aapies. Mijn zoon is 1 en heeft al 1 paar versleten, ze zijn warm, gaan niet uit, en ze kunnen er goed op leren lopen. Alleen de site hierboven is niet meer. Het is Leren babyslofjes | Babyschoenen