Hallo dames, Ik ben een beetje in verwarring gebracht door mijn lichaam. Normaal heb ik een cyclus van ongeveer 38 dagen en begin rond dag 16 met ovulatietesten. Deze maand had ik ineens rond die dag al vruchtbaar slijm en op dag 17 al een positieve ovulatietest! Maar dat klopt helemaal niet met mijn temperatuur, want die steeg nl ipv een dip. Vorige maand verliep het wel precies zoals zou moeten. Ik begrip er niets meer van Kunnen jullie me helpen? Heb ik mijn eisprong nu al gehad of niet?! Thnx! X Lara PS hoe voeg ik mijn ff kaartje toe?
Voor je eisprong hoef je niet altijd een dip te hebben hoor. Dat heb ik ook niet. Als je temp mooi is gestegen, dan zul je je eitje al gehad hebben. Heb je anders een link naar je tempkaartje?
Kan ik daarvoor gewoon de url knippen en plakken? Ik ga het proberen http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
Ik ben nog niet zover of ik kan zien om mijn temp is gestegen, ik hoop dat ie vanaf morgen omhoog gaat... Alhoewel ik ergens ook twijfel of het niet veel te vroeg is voor mijn ovulatie, ik ben normaal nooit zo vroeg. Dus misschien heb ik de test niet goed gedaan?! :s
Je moet even op share klikken en vanuit daar de link kopieren. Nu krijg ik namelijk mn eigen kaartje te zien.
Nu kan ik je kaartje wel zien maar het is nog even afwachten wat je temp gaat doen, om duidelijk te kunnen zien of je ei al is geweest.. Gewoon blijven klussen dus. Je cyclus kan altijd een keer korter zijn, dus die positieve ovutest is niet gek hoor zolang je temp ook netjes omhoog gaat. Dus nog even een paar daagjes afwachten.
Had ik zelf ook al gedacht, maar toch fijn dat jij er ook zo over denkt. Stelt me weer wat gerust. Bedankt!! Ik heb sinds vandaag ook wat pijnlijke borsten, dat heb ik altijd vanaf mijn ovulatie, dus het lijkt er toch op dat mijn ei geweest is Benieuwd wat mijn temp gaat doen de komende dagen