2 pennenstreepjes kv2v5 op 1 test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aloha, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Mij kan kruidvat veel wijs maken ( zie topic http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/418476-kv2v5-vergeleken-2011-a.html )
    Maar die testen zijn echt veranderd hoor..

Ik heb vanmorgen een midstream van zwenk gedaan en die was negatief. Ik heb een hangdag en vond met rommelen in de kast een kruidvat test van vorige maand, heb die gedaan want had toch nog weinig gedronken en was meer voor mezelf om te zien wat die deed in verhouding tot de zwenk test. Stomme rottest na 7 min een pennenstreep, en duidelijk ook daarnaast iets wit dan schaduw dan iets wit en dan na 11 minuten weeeer een pennenstreep erbij...

Ik vind het echt slecht dat dit kan, ik weet wel beter dus vind hem echt negatief, maar stel nou dat je nooit op forums ofzo komt en deze test in goed vertrouwen doet en dit aantreft? Dan word je dus even blij van een dooie mus. Bij mij komen ze er echt niet meer in, of misschien alleen om te vergelijken met andere testen. ( junk I know )

Bijgevoegde bestanden:

2. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    mee eens!! ik heb ook zoveel vals negatieve testen gehad met de KV 2 voor 5 euro.. maar stiekem blijf ik ze toch kopen.. Bij mijn dochtertje was het DIE test die aangaf dat ik zwanger was :)

3. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik heb deze week ook een kv2v5 gebruikt. Ze zijn echt slecht geworden. Voorheen kwam de teststreep vrij vlot. Nu duurde het echt even en toen hij opgedroogd was, was hij echt vele malen donkerder als na 10 minuten.
    Ook vond ik het streepje raar smal. Door het opdrogen, kan ik me voorstellen dat je nu toch vals positieve indrooglijntjes krijgt. Vroeger bleven ze echt altijd omowit als je niet zwanger was.

Ik heb dan ook eerst met een sensitest een test gedaan en daarna pas met een kv en een cb digi dus ik weet zeker dat ik zwanger ben.

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ja belachelijk he?! Zie dat de foto's hier vrij grijs uitvallen over het algeheel, maar de pennelijntjes zijn dus ook nog eens echt gekleurd. Vind het echt zo slecht! Toen we voor nr1 gingen heb ik echt nooit pennenstreepjes of grijze indrogers ofzo gezien, alleen 1 maal een posi kv tijdens ovulatie. Dit had ik vorige maand dus ook en nu dit. Ik vreet me schoen op als ik nu zwanger ben van een tweeling of sterker nog drieling want ertussenin zit nog een schaduwstreepje haha ( iedereen snapt dat dit sarcastisch bedoeld is toch )

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt schandalig gewoon en het is ook echt gewoon een roze streep!

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    #6 merah, 9 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2013
    Heb altijd erg goede ervaringen met Kruidvat gehad.
    Wil geen advocaat van de duiivel spelen, maar ik lees overal waar zulk soort klachten opduiken: Na 10 minuten dit, na een kwartier dat, en toen ik een half uur later weer keek...
    Je moet ze na 5 minuten aflezen. Daarna niet meer!

7. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Ik vind erg vreemd.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dit dus.. Er staat ook duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat na de afleestijd de test niet betrouwbaar meer is.. En Tsja die dingen uit elkaar halen is leuk voor jezelf maar ook dat staat niet in de gebruiksaanwijzing ;)

9. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Maar dan nog ook al is het na 5 min ik vind niet kunnen dat er zoveel daarna zo gek doen je maakt mij niet wijs dat ze er niks aan kunnen doen. Aloah zegd zelf al deze niet serieus te nemen maar het slecht te vinden.

Uitelkaarhalen is neem ik aan om beter op foto te krijgen ;)

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Mee eens. Na afleestijd aflezen moet je niet doen.
    Maarrr dit is na 7 minuten.. dat vind ik echt heel erg slecht.
    En ik heb nog nooit pennenstreepjes laat staan 2 op 1 test gezien.
    Ik blijf erbij dat dus de testen echt veranderd zijn, ondanks dat kruidvat beweerd van niet. Ik ben het ermee eens dat je na afleestijd alles als negatief moet beschouwen, en deze dus ook zoals ik al direct bij openen zei, maar na 7 min is echt belachelijk.

Mag ik nogmaals benadrukken dat ik absoluut niets van deze test denk haha

Ik sloop de test omdat de telefoon anders op de cassette scherpstelt ;) zal zo even met echte camera foto maken dan is het wellicht nog wat duidelijker.

11. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Ik heb nu 4 x getest met kv en toch bleef negatief écht negatief! Niks geks op te zien, hoor( gelukkig)

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    En dit is hem gewassen en wat close up haha
    mensen die denken dat dit soort dingen 'verdwijnen' door 'wassen'.. trek je conclusie ;)

Ik hou het er nog maar even op dat ik gewoon het verkeerde pakje had.. en het aan de batch ligt.. Maar vreemd vind ik het echt ( ookal is het na de 5 minuten afleestijd dan nog)

Bijgevoegde bestanden:

13. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Raar..... Vooral omdat je er 2 ziet!! ( penstreepjes)

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ja precies dat is toch stom! Doe dan 1 dun iets op de juiste plek dan is er nog iets van logica in te ontdekken haha

15. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Maar, ik denk ook iets tussen de twee strepen te zien?

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ja schaduw denk dat dat zo lijkt doordat naast de pennenstreepjes het witter is als op de rest van de test.

17. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Nou, aloha, we wachten het af..
    Wanneer wil je weer testen eventueel??

18. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Vreemd, ik test nog steeds omo wit met deze testen! Nog nooit een vals positief voorbij zien komen..... Dus ik ben groot fan van deze testen :)

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik heb zo'n test ook 3 jaar geleden gehad en dacht wat is me dat maar ws een fabrieksfout bleek wel zwanger te zijn .

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Rare kv testen tegenwoordig!
    Ik zie inderdaad ook wat tussen de streepjes in.

Deel Deze Pagina