DPO 9 en giga temp dip, innesteling?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Marente, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Vandaag zit ik op dpo 9 terwijl mijn temp gisteren ochtend nog 37,4 was is deze vandaag nog maar 36,8 Dat is een verschil van 0.6 graden. Mijn temp ligt na de eisprong altijd rond 37,3 en er voor rond 36,8. Zou dit kunnen gaan om innestelling, of is het logischer dat mijn ongi door gaat breken, wat denken jullie.. ik wil hier best mijn temp kaart neer zetten, maar weet niet hoe ik dat moet doen. Dus als iemand deze wil zien graag uitleg:)
    Bedankt voor het mee denken!

2. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Ja het zou om een innesteling kunnen gaan inderdaad. Hoe lang is normaal je LF?

3. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Heb je je kaartje in Fertility Friend staan?
    Zo ja, bovenaan klikken op "sharing" daar zie je "get code" tussen staan. Als je daarop klikt krijg je urls te zien.

De onderste "simpele link" kun je zo in je handtekening zetten..

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het KAN te maken hebben met een innesteling aangezien je op 9 dpo zit. Maar ik heb het in die jaren allemaal al voorbij zien komen. Met dip, zonder dip, de meest mooie kaartjes wat mijn lichaam kon produceren, maar niet zwanger........het zegt helaas achteraf pas echt iets.....

Bij mijn zwangerschap van mijn zoontje had ik trouwens geen dip, maar kelderde temp op 14dpo compleet. Dacht dus ook dat het einde oefening was, maar was gelukkig toch zwanger.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wat andere al zeggen het kan een innesteling zijn. Maar dat weet je dus pas achteraf.. Je kunt dus zwanger zijn zonder dip, maar ook wel een dip en niet zwanger.

Je hebt verder wel een prima kaartje.

6. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Ik heb vanmiddag een testje gedaan:

Bijgevoegde bestanden:

• DS01.jpg
      DS01.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,7 KB
      Weergaven:
      511
  7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het kan een innesteling zijn. De een heeft dat de ander niet. Ik had het wel zie m'n kaartje. Helaas een ma geworden met 9 weken. Deze ronde geen dip maar of het raak is of niet dat weet ik over een weekje.

Ik zie wel een tweede streepje heel licht maar dan is je temp dip geen innesteling want pas na innesteling ga je hcg aanmaken. Spannend meis.

8. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Idd spannend, ziet er voor alsnog netjes uit :)

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Maar als je een innesteling gisteren gehad zou hebben, dan is dezelfde dag testen volgens mij zinloos. Zo ver ik weet moet HCG dan nog aangemaakt moet worden. Dag 9 klinkt wat laat maar misschien prima mogelijk. Mijn dipje was op dag 4.

Blijft verder afwachten.

10. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Het was geen innestelingsdip en dit was dus een vals positieve test.
    Ik heb vanmorgen weer getest en opnieuw kwam er zo'n heeeel vaag lijntje, toen nog een test met kraanwater geprobeerd en er kwam weer een heel vaag (indroog) lijntje, mijn conclusie: ze zijn dus vals heel licht positief. Ik zou morgen ongesteld moeten worden, mijn temp is weer aan het afzakken dus duidelijk verhaal voor mij.
    Ik koop geen testen meer van 123zwangerschapstest.nl
    Toch bedankt allemaal voor het meekijken!!

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hè wat balen zeg. Stomme testen ook. Die zou ik dan idd niet meer kopen. Het lijkt wel of alle testen tegenwoordig vals positief aangeven. Hopelijk volgende ronde een mooi knaltest voor je.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Jammer marente. Veel geluk volgende keer.
    Tja lastig met die testen, ik denk wel dat er een beetje te vaak nod getest wordt.

Deel Deze Pagina