Temperatuur komt niet boven de 36,4 als ik opsta...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hope76, 16 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Vraagje, ik ben nu vanaf mijn vorige ongesteldheid gaan temperaturen.Eerst dacht ik dat de thermometer zijn werk niet goed deed, maar nu blijkt dat mijn temp. niet hoger komt als 36,4 (2x keer voorgekomen) Ik meet zodra om 06.30 uur de wekker gaat, en ik nog in bed lig. Daarna pas sta ik op, en ga ik naar het toilet. Is dit wel de juiste manier van meten ? Ik krijg nu toch mij twijfels, want ik meet nu van de 31 dagen, al 17 dgn 36,2, 3 dgn 36,1, en zelfs 1 x 35,9 ! Wie kan me hier meer over vertellen/uitleggen ?
    Liefs Hope

2. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Nou dat is helemaal niet raar hoor ik heb ook een temperatuur van rond de 36 graden alleen na eisprong is hij hoger zeg maar rond 36,5 graden. En het ligt er ook aan hoe je temperatuurt. Als je oraal temperatuurt is je temp sowieso lager dan wanneer je rectaal temperatuurt.

3. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Nou Jolanda, bedankt, ik dacht echt dat dit niet normaal was...Hi,hi,hi... Ben een beetje gerustgesteld.
    Liefs Hope

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Kijk maar even in mijn album, mijn basale temp voor mijn ei lag ook rond de 35,9 en na mijn ei ronde de 36,4 (nu ik zwanger ben is mijn temp op zijn hoogst al is dat ook niet bij iedereen).

Succes!

5. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    mijn gemiddelde temp. voor mijn eisprong is 35,7 graden. Dus jou temp. valt nog wel mee ;)

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Het is helemaal niet gek. Mijn gemiddelde temperatuur voor mijn eisprong ligt bij 35.5 tot 35.6 graden. Na de eisprong rond de 36 met wel eens een uitschieter naar 36.5 graden.

Je ziet een ieder heeft een eigen basale temperatuur. Naar mate je meer cycli hebt getempt zul je er een patroon in herkennen. En dan herken je misschien ook dat je gemiddelde misschien rond de 36 graden ligt. Het heeft echter geen invloed op het zwanger worden of zo.

Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te tempen (al te veel cycli bedoel ik). Succes.

Deel Deze Pagina