Temperatuur laag, toch zwanger?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ikzelf, 3 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Is er hier iemand die weet of er een mogelijkheid bestaat dat je zwanger bent nadat je toch ongesteld bent geworden (echter heel kort) en je temperatuur laag is?

Ik heb nooit een zwangerschapstest nodig omdat ik aan mijn temperatuur goed kan zien of ik zwanger ben of niet dacht ik.
    Nu kan ik aan mijn temperatuur zien dat ik niet zwanger ben en ook omdat ik een paar dagen (normaal een volle week) ongesteld ben geweest.
    Maar mijn moeder zegt dat ik er zwanger uit zie 😉 en zo voel ik me eerlijk gezegd ook een beetje en snap daarmee wat mijn moeder bedoelt.
    Maar mijn temperatuur is laag dus....
    Is het inderdaad 100 % uitgesloten dat je zwanger bent als je temperatuur laag is?
    Onderstaand mijn temperatuur kaartje van nu.

659f92 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ja.... als je echt ongi bent geweest en je temp is weer sinds je ongi terug naar je lage basale temp ben je 100% niet zwanger!!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik wil je wel adviseren om elke dag op hetzelfde tijdstip te tempen.
    Je hebt nu al veel open bolletjes!!

4. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Oh? Een open bolletje is een meting op een afwijkend tijdstip? Dan weet ik dat ook weer😉.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Yup dus minimaal een half uur eerder of later gemeten.

En dat hij daardoor onbetrouwbaar en afwijkend wordt kan je goed zien op cyclusdag 5.

6. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Echter is dat niet enkel de reden van de afwijking. Ik ben ziek en begon dag 5 met die temperatuur en de rest van de dag liep de temperatuur steeds verder op en kreeg koorts. Vandaar de hoge temperatuur.

Deel Deze Pagina