Hoi dames, Ik weet even niet wat ik moet denken. Volgens FF zou ik mijn eisprong ongeveer vandaag (16-3) hebben. Nu heb ik keurig mijn temperatuur bijgehouden deze maand wat geresulteerd heeft in het temperatuurkaartje wat ik bijgevoegd heb. Nu zegt FF dat ik waarschijnlijk mijn ei op vrijdag de 13e gehad heb. Mijn temperatuur gaat sindsdien namelijk omhoog. Ook heb ik al 2 dagen een rommelende onderbuik en hoofdpijn/acne aanval 😡 Kan het zo zijn dat je toch je ovulatie gehad hebt maar niet hebt kunnen vinden met een ovulatietest? Ik heb 2 keer per dag getest en telkens maar een dun streepje en zelfs de laatste 2 dagen bijna helemaal geen 2e streep of heel licht. Kan het zijn dat mijn eitje er misschien tussendoor geglipt is ondanks mijn "goede voorbereidingen"? 😉 Ik zit nu volgens FF op DPO 3. Misschien een beetje te vroeg om me al "druk" te maken en een kaartje te plaatsen, maar ik ga gewoon nog ff door met temperaturen. Kijken of de stijging door gaat zetten. Maar ik ben gewoon even. Nieuwsgierig naar jullie mening. Beetje vreemd verhaal dus maar hebben meerdere van jullie een vergelijkbare situatie gehad?
Net ineens heel veel rekbaar slijm tijdens mijn toiletbezoek en voor de zekerheid toch maar een testje gedaan en een knaller gehad op mijn digitale ovulatietest van clearblue, een smiley! Dus toch vanavond en morgen maar aan de klus 😊 PS de actiontesten gaven een bijna geen goeie teststreep dus weet nu niet wat ik moet geloven Neem aan dat de clearblue test wel accuraat is...
Ik denk dat je ei er nu aankomt (morgen/overmorgen). Ik verwacht dat je temp morgen/overmorgen weer iets gaat zakken om vervolgens na ei weer te stijgen. FF is overigens ook niet zeker van je ei op 13e (stippellijn) dus zal zeker veranderen wanneer je de uitslag van je ovu test gaat invoeren.
Mijn temperatuur was vanochtend idd weer wat lager, 36.26 en een negatieve OVU test. Vanochtend nog wel wat rekbaar doorzichtig slijm maar vanmiddag na toiletbezoek weer wat dikker en witgeel van kleur, dus mn ei is denk ik wel geweest nu. Ik zal de komende dagen m'n temperatuur ff goed in de gaten blijven houden. Als ie weer oploopt de komende dagen, is dat een bevestiging van mijn ei toch? Spannend zeg!
Even een update: Momenteel 8 dpo en erg veel kwaaltjes, krampen /steken in baarmoeder maar nog geen bloed gezien, pijnlijke borsten, hoofdpijn en witte vloed. Nog een week tot mij nod. Temperatuur gaat nog lekker omhoog. Ik wil woensdag gaan testen, dan zit ik op 11 dpo. Maar mijn kaartje ziet er tot nu toe zo uit: