Hallo dames, Ben benieuwd wat jullie van mijn temp kaartje kunnen maken.. als er wat van te maken valt. Ik ben sinds 3 januari op dieet en geen menstruatie gehad sinds 15 december Nou kan dat komen door het dieet dat ik volg wat erg goed gaat.. maar schijnt ook dat je hormonen dan ff de weg kwijt kunnen raken. Ik heb zelf t idee dat als er dan een ei is geweest dat ie op dag 45 was ... super laat ik weet het , heb t idee een volledige maand over te hebben geslagen. Ik heb wel vaker geen ei/laat ei. Ik ga hoe dan ook als het nu nog niets word via ha naar een gyn, maar was benieuwd wat jullie hier in zien. Ook door vakantie en weekenden laksheid soms afwijkende tijden getempt.. Bedankt voor t kijken, tempkaart staat in handtekening. X Phar
Hey meid, Ik denk dat je m of cd45 of cd51 hebt gehad. Na 52 gaat je temp pas echt klimmen namelijk Hoop dat je snel bij de gyn terecht kan.
Misschien inderdaad toch op dag 51 .. als ik onderstaande ovutesten als positief zie.. Op 1 en 2 februari zijn ze gelijke kleur met controlestreep, ze zijn niet super donker, maar schijnt ook niet bij iedereen te knallen. Naar temp kijkend klopt dat ook wel.. heb ook alle weekenden en vrije dagen dus laat getempt, gediscard.. nu pakt FF hem ook op cd 51. Spannend! Dieet helpt goed, lichaam reageert tenminste! Denk door t dieet 1 cyclus over te hebben geslagen. We gaan weer vol frisse moed verder! x Phar