Temp daling en toch zwanger? Hoe zit dat?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by tinkywinky, Nov 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

Sep 10, 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Het is haast onmogelijk, maar ik zou ik niet zijn als ik niet weer iets mafs heb hoor.

Het begon (deze ronde, die andere heb ik het maar niet meer over) met een vrij stabiele temp steeds.
    Vroeg me daarbij al af, is dat wel normaal, ik zie bij jullie zoveel schommeling en die heb ik dus niet/amper.
    Toen had ik een inimini dipje, waarna mijn temp naar 0,1/0,2 hoger ging als die temp die ik al die tijd had deze ronde (dit is eerste ronde dat ik temp)
    FF gaf op een gegeven moment aan dat ik dus mijn ei had gehad op de dip dag.
    Ook dat vond ik gek, want ook daarbij gaven jullie kaartjes juist een veel groter verschil mee aan.
    Maar goed, het zou wel zo zijn dan.
    8 dagen later kreeg ik weer een temp stijging. Dit keer eentje van 0,3/0,4.
    Huh? Waar had ik nu mijn ei. 8 dagen terug, of toch nu pas?
    Nouja afwachten, meer kun je niet doen he.

Dus 12 dagen na ei (FF ei) test gedaan, ivm belangrijke dingen de daarop volgende dagen en dus geen tijd voor broekloeren.
    Negatief.
    Tenminste, binnen de afleestijd. Uurtje later stond er een streepje, maar ja zo licht en onduidelijk of het blauw of roze was, dus beschouwd als negatief.
    Afgelopen donderdag weer getest, was nog niet ongesteld.
    4,5 a 5 minuten een streepje. Heeeeel licht, moest het echt bij voldoende lichtinval bekijken.
    Tja een streepje is een streepje wist ik, maar was dit dat ook?
    Vanmorgen nog eens een testje.
    Niets nada noppes. Met 5 minuten nog steeds blanco.
    Toch mee naar het licht genomen, van alle kanten bekeken, je kent dat wel en op een gegeven moment zag ik een streepje zonder kleur.
    Nouja, das geen streep, dus negatief he.
    Ding aan de kant en terug in bed.
    Lopen vloeken en toch nog maar eens gaan kijken.
    Er waren nu 20 minuten voorbij, maar er stond ineens wel een streepje. Ook heel licht, maar net een inimini tikje donkerder dan donderdag.
    Tjaaaaaa, wat moet je hier nu mee?
    Is het nu wel of niet positief?

Dat weten we dus nog niet, maar mijn vraag is:
    Ik had de afgelopen dagen een temp van 36.6/36.7
    Gisteren was dat 36.5 en vanmorgen ineens 36.2 :$
    36.2 is de temp die ik had voor mijn ei.

Wat betekend dit? Die temp van 36.2 van vanmorgen?

Heeft iemand hier ervaring mee?
    Een eventueel positief zijnde test en een ineens dalende temp?

2. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

Sep 10, 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Nouja zeg serieus, ik word echt knetter.
    Ik vul zojuist braaf mijn temp in op FF van vanmorgen, zegt dat stomme programma dat ie mijn ei even verschuift naar inderdaad die 2de temp stijging.
    Zo ga ik dus van 4 dagen over tijd met 3 wazige eventueel positief zijnde testen, maar 11 dpo met geen kans op zwangerschap omdat we rond toen dus niet geklust hebben.
    Hoe irritant dit allemaal.:x

3. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tinkywinky........hmmm is iid gek, maar volgens mij mag je de test na zoveel tijd niet meer serieus nemen. Wat ook kan, is dat er wel iets heeft gezeten maar dat het ook weer weg is nu.......hoor je best veel maar de meeste merken het niet eens. Zou het nog ff aankijken als ik jou was.
    Je temp moet echt hoog blijven na je ovu als je zwanger bent....uitgezonderd een innestelingsdip.

4. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik gebruik trouwens ovu testen op de dagen dat ik vermoed mijn ei te krijgen.....en dat komt elke keer uit.

Share This Page