temperatuur meten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaAnnemieke, 18 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Hallo dames!
    ik heb (alweer) een vraag... Ik heb ovulatietesten besteld en kreeg daar een thermometer bij. Hoe werkt dit? Moet ik elke dag mijn temperatuur opmeten? en dan....?

Sorry voor al die vragen, ik ben nieuw op het forum en ben heel onzeker, vooral omdat we al ruim een jaar proberen zwanger te worden en elke keer opnieuw denk ik weer dat het raak is en steeds weer een teleurstelling erbij :( Ik vind het fijn om hier mijn vragen te stellen en die van andere te lezen, zo twijfel ik minder en weet ik dat ik niet de enige ben :)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

3. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Oke dankjewel! Dus als ik het goed begrijp is temperaturen vooral om te kijken of je eisprong GEWEEST is? En dan moet je nadat die geweest is die dag nog klussen zegmaar? of moet dat al gebeurt zijn? of zie ik dat nu verkeerd :$

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nee ervoor al!
    Je ziet idd pas achteraf je ei. Ip pas na drie dagen

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Als ik jou was zou ik je ovulatietesten gewoon gaan gebruiken. Als ze gaan kleuren ze ipv 1x per dag 2x per dag gaan doen, om zo je piek te vinden. 24-48 uur erna springt je ei, dus in die periode veel knuffelen ;)
    Daarnaast kan je dus gaan temperaturen, je kan dit eventueel bijhouden in de app fertility friend. Je ziet daarbij pas achteraf je eisprong maar is wel een mooie manier om inzicht te krijgen in je cylci. Succes en hopelijk ben je snel zwanger op deze manier.

Deel Deze Pagina