Wat vinden jullie van mijn temperatuurkaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Madelon84, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Lid

28 mrt 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Madelon84, 5 apr 2015
    Laatst bewerkt: 5 apr 2015
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar kijk al een tijdje mee!:)

Willen jullie met mij meekijken?

Ik ben in 2013 al gestopt met de pil. Heb diabetes type 1 en sinds januari 2015 groen licht gekregen. Wij zijn in maart 2015 aan de 1e ronde begonnen.

Ik heb normaal een onregelmatige cyclus: 41-28-42-nu zit ik op dag 34 (dpo 12)

Eisprong was denk ik op cd 23. (Ovulatietest was op cd 20 het meest donker, ovulatietest op cd 21 was ook nog positief.) Heb een luteale fase van 18 dagen.

Ik heb al 2 testen gedaan, waren negatief. Ik heb vroeg getest ivm met mijn diabetes. Zie nu ook wel dat dit te vroeg was, maar vanaf wanneer zou een test positief kunnen zijn?

Alvast heeeel erg bedankt!

Groetjes, Madelon

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,7 KB
      Weergaven:
      21
  2. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi Madelon,

Als je luteale fase 18 dagen is, denk ik dat je vanaf 16dpo pas een beetje een reeële uitslag van een zwangerschaps test zal krijgen.

Ik zie in je kaartje wel veel open rondjes, van waar is dat? Daarom geeft ff denk ik een stippel lijn.

Tot op heden ziet je kaartje er mooi uit. Wil je geen valse hoop geven, je temperatuur dalen vlak voor dat je menstruatie begint, of zelfs daarna nog.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent ;)

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ziet er inderdaad hoopvol uit! Inclusief 'nesteldipje' zelfs. Hoop dat je temp mooi hoog blijft. Een aanhoudende dalende lijn is inderdaad een voorteken dat je menstruatie eraankomt. Ik ben benieuwd hoe je lijn verdergaat :)

4. Madelon84

Madelon84 Lid

28 mrt 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie! Ik ben ook echt benieuwd! Moet mij inhouden niet te gaan testen...

Ik heb geen idee wat die open rondjes betekenen? Iemand een idee? Dat stippellijntje komt denk ik omdat ik die dag geen temp. heb gemeten (was een weekendje weg ;)).

5. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    De open rondjes betekenen (bij mij) dat ik niet op het gebruikelijke tijdstip het getempt. Ik temp bijv. altijd om 6:45 en op de dagen dat het iets later is, krijg ik een open rondje :)

Verder ziet je lijst er idd mooi uit. Spannend hoor! :)

Dat stippellijntjes kruis snap in ook niet, heb ik ook. Misschien weet iemand anders dat?

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Die stippellijn zet ff neer wanneer het niet zeker is of dan je eisprong is geweest.

7. Madelon84

Madelon84 Lid

28 mrt 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah vandaar...

Ik had vanochtend 37,0 als temperatuur. Dit kan toch nog steeds positief zijn?

8. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Zolang je temp niet onder die lijn uit komt is er nog hoop hahaa.
    Als mijn temp onder de lijn komt komt mijn ongi

9. Madelon84

Madelon84 Lid

28 mrt 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok er is dus nog hoop!

Ik voel me wel anders dan gisteren... Geen gevoelige borsten meer, kramp en rommelende maag.. :( Maar als ik ongesteld moet worden verwacht ik dat pas in het weekend.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je wel elke dag op hetzelfde tijdstip?? En rectaal?

Hij is dus nu gezakt en je nod is bijna. Bij mij is dat nooit een goed teken helaas. Hopelijk blijft hij bij jou nu mooi hoog.

11. Madelon84

Madelon84 Lid

28 mrt 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik temperatuur elke ochtend als ik wakker wordt in bed, rectaal. Niet exact op hetzelfde tijdstip. De gynaecoloog zei dat dat niet zoveel uitmaakt?! (Was daar voor uitstrijkje: 3x pap 0)

Hoeveel dagen voor de nod begint je temperatuur meestal te zakken?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Hetzelfde tijdstip tempen is echt noodzakelijk. Anders is je temp niet betrouwbaar. Wel raar dat jouw gyn zei dat het tijdstip niet uitmaakt, want dat maakt wel degelijk verschil (bij mij zeker wel).
    Dus ik zou daar maar mee gaan beginnen ;)

Verder begint mijn temp 2 dagen voor nod langzaam te zakken en op de dag van ongi duikt hij onder de coverline.
    Wanneer hij zakt tov de nod is bij elke vrouw weer anders ;)

Deel Deze Pagina