temperatuur na korte ongi hoog!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mummie2b80, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

    mummie2b80 Bekend lid

    29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Mijn lijf doet een beetje raar.
    Heb mijn 3e iui gehad. Afgelopen dinsdag mocht ik testen. NEgatief. Ik moest toen met pillen utrogestan stoppen en deze zorgen dan voor een onttrekkingsbloeding.
    Deze kwam donderdagmiddag, maar was heel weinig.
    Inmiddels is het zaterdag en menstruatie is bijna weg. Ongeveer 1,5 dag geduurd en was erg weinig.
    Temp blijft erg hoog. Vanmorgen 37,3 (en vanmiddag 37,5).

    Nu moet ik vanavond weer beginnen met spuiten van puregon voor 4e iui. Heb al contact gehad met kliniek en zij zeggen ongi = niet zwanger dus je mag spuiten.
    Maar ik weet niet was ik moet doen.
    natuurlijk al testen gedaan. Blijft negatief.

    Heb verder afschuwelijk last van hoofdpijn al dagenlang en beetje raar in hoofd.

    Iemand enig idee?/
     
  2. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    10.160
    3.199
    113
    Happyland
    Kun je niet vragen om een bloedtest?als jij echt het gevoel hebt dat je misschien zwanger bent zou ik actie ondernemen.
    aan de andere kant , misschien heb je die hoge temp. wel door die meds.Ik had nl door de decapeptyl ontzettend last van hoofdpijn en met zo'n hoge temp. zou ik ook een raar gevoel in m'n hoofd hebben.Misschien zou je eens overdag moeten tempen, misschien heb je koorts...
    Veel sterkte met die onzekerheid!
     

Deel Deze Pagina