temperatuur na miskraam

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by meisje1983, Nov 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje1983

Oct 22, 2008
    30
    0
    0
    hallo,

ik heb vorige week donderdag een miskraam gehad en heb daarna ook een inwendige echo gehad. Alles was schoon gelukkig. Ik ben paar dagen geleden weer begonnen met temperaturen, toen ik zwanger was was ie rond de 37,27 graden en nu 36,90 dus toch nog iets verhoogd. normaal is ie rond de 36,70.
    Hoe was het bij jullie en na hoe lang was jullie temperatuur weer normaal?

groetjes meisje

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Bij mij duurde het een dikke week voordat temp ging zakken na curettage!
    Na mijn miskraam heb ik een cyclus niet getempt dus daarbij heb ik geen idee. Ik had wel een voor mijn doen korte cylcus na de miskraam.

3. Trees

Trees Niet meer actief

ik heb één keer getempd na een miskraam en kreeg een wat vreemd kaartje, maar er was wel duidelijk een ei uit te halen. Mijn temp was ongeveer 3,5 week verhoogd, zakte daarna voor een dag of vijf en steeg vervolgens weer. Dat was dus mijn ei en precies twee weken na de ontdekking van mijn ei werd ik ongi. Bij drie weken had ik ook nog een hele lichte positieve test, dus dat verklaarde de hoge temp wel. Verder had ik wel een heel schommelig kaartje die maand.

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Hi meisje,

Ik heb mijn temp bijgehouden na een MA bij 9.5 weken, het duurde meer dan 2 weken voordat het hcg uit mijn lichaam was (omdat ik in een hcg piek zat met mijn zwangerschap).
    Zie mijnFF

Sterkte

Share This Page