Ik wil eerst weten wat mijn hcg doet en aan de hand daarvan neem ik een beslissing als hij daalt wacht ik af maar als het toch nog blijkt te stijgen dan toch maar een curettage. Dan vraag ik wel of een maandje pil mijn cyclus zou kunnen regelen omdat ik anders maanden loop te tobben met mijn menstruatie ik baal hier echt van nu kan ik nog niks in geertgen
Hallo meiden, Ik zag dit topic en toevallig vroeg ik me het zelfde af. 20-02 bbz operatie, 23-02 menstruatie, 27-02 test nog heel licht posi. En mijn temp zit nog boven mijn basale temp. Vanmorgen 36.6 dus hij daalt wel iets. Tijdens zwangerschap 37.0/ 37.1, nu schommeld ie rond 36.8/36.6, basale temp normaal 36.4. Ik vroeg me dus af of dit normaal was. Na jullie verhalen te hebben gelezen (niet allemaal) zie ik dat dit toch wel normaal is. W.s. eerst hcg weg en dan pas een normale temp? Groetjes Cyntje78
Oei wat vervelend dat je een BBZ hebt gehad... Ik weet het dus ook nog steeds niet, want ik heb ook gelezen dat meiden met laag hcg wel een gewone eisprong op het juiste moment kunnen hebben... Mijn temp zit nu nog steeds iets te hoog, maar de test van 10 feb was al negatief. Ik weet nog niet wat mijn hcg nu is, maar ik neem aan dat ie toch wel erg laag moet zijn op dit moment. Vrijdag ga ik naar het zh, dan zal ik het vragen (als ik er aan toekom, want ik heb al zoveel vragen). Ik hoop dat je snel opknapt van de ingreep en dat je weer een beetje tot rust kan komen. Liefs, Marjah
Hoe je temp is na een bbz weet ik ook niet. Ik heb gisteren pillen mee gehad en het vermoeden is dat ik nu schoon ben, mijn temp is was vanmorgen ook 36.9 dus iig weer omlaag we gaan de goede richting uit
Ik heb vandaag niet getempt, maar gisteren zat ik op 36.6 Achteraf naar mijn vorige kaartje te hebben gekeken is die eigenlijk wel normaal voor mijn ei (tussen 36.4 en 36.6) Helaas hebben we gisteren te horen gekregen dat we een cyclus moeten wachten. De bloeding dit ik dus heb gehad hoort gewoon bij het schoonmaken van de bm. De gyn zei dat het een week kan duren voordat ik weer ongi wordt maar ook nog wel 3 weken. Ik denk zelf het laatste omdat na mijn mk vorig jaar het ook 35 dagen duurde vanaf het moment het vruchtje er ook echt uit was (gevonden in maandverbandje) Ik wil gewoon graag verder