Miskraam 5,5 week

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vlijtigliesje, 27 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Maandag de 15de testte ik positief. Helemaal blij natuurlijk maar deze droom viel van de week helaas in duigen.

Afgelopen woensdag wilde ik nog een testje doen van Clearblue, met zo'n indicator. Ik dacht: leuk voor op de foto. Maar helaas gaf deze test 'niet zwanger' aan. Terwijl ik dezelfde test de week daarvoor ook had gedaan en die gaf wel zwanger aan. Ook een paar Kruidvat 2v5 testjes gedaan en die waren ook hartstikke positief vorige week.

Anyway, ik zag de bui al hangen en ik heb de gyneacoloog gebeld (sta daar onder controle ivm een missed abortion vorig jaar, gevolgd door een curretage) en daar mocht ik gisteren even langskomen.

Donderdag ben ik behoorlijk beginnen te vloeien met lichte pijn in buik en onderrug. Gisteren (vrijdag) nog wel naar de gyneacoloog geweest en ze heeft toch nog even een echo gemaakt. Daarop was het vruchtzakje nog te zien, dus het is helaas nog niet weg.

Na het bezoek aan het ziekenhuis ben ik een stuk minder gaan vloeien en heb ook geen pijn meer. Ik ga er dus vanuit dat het vruchtzakje nog niet weg is.

Ik hoop zo dat het vanzelf afkomt en dat ik niet weer voor een curretage moet straks... :( Wie heeft er ook een miskraam met 5,5 week meegemaakt? Had je dan ook de ene dag veel bloedverlies en de andere dag weer minder maar dat het daarna toch nog vanzelf afkwam?

Wij moeten trouwens deze week bloed laten prikken, dan gaan ze een chromosomen onderzoek doen. De gyneacoloog verwacht niet dat er iets uitkomt, maar ik vind het wel fijn om in ieder geval uit te sluiten dat het daar aan ligt. Voor de rest is haar tip dat we gewoon verder moeten gaan met 'oefenen' en dat het echt een keer goed zal gaan.

lieve groetjes x

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeetje meid, heftig! Kan me heel goed voorstellen dat je je hier rot om voelt. Hoop dan ook voor je dat het uit zichzelf loskomt en dat je niet voor een curettage hoeft.

Heel veel sterkte!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jeetje meis!

Ik heb vorig jaar mijn 1e mk gehad. Met 5.5 weken begon de ellende van bruinverlies en niet lekker voelen. Met 5.6 weken een echo gehad... daarop zagen ze dat het er ook nog zat. Dus enigzins gerust gesteld naar huis.
    Tot en met 6.4 weken heb ik bruinverlies gehad zonder pijn, zonder rood bloed. Smiddags ineens flinke buikpijn en helder bloed. Spoed echo gepland die middag. Maar we moesten zo lang wachten dat een half uur voor de echo, tijdens het plassen, ik het vruchtje aantrof in mijn verbandje. De pijn was toen ook meteen weg. Op de echo bleek ook alles weg te zijn.
    Dus het heeft bijna een week geduurd voordat het vruchtje los kwam.
    Hopenlijk gebeurd dit bij jou ook... is toch anders verwerken denk ik..

2e mk met 4.3 weken was als een helse ongi
    BBZ vorige week is dan weer van een andere categorie :(

Heel veel sterkte meis, met dit verlies...

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje wat K*t , heel veel sterkte meid !!

5. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb maandag een miskraam gehad met 5,6 week
    ik had ook een vage test 2 dagen van te voren, zondag avond licht bloedverlies, alleen bij het afvegen, dat werd snachts veeeeeel meer, helse buikpijn erbij en maandag tegen de avond het vruchtje verloren.. savonds en dinsdag nog veel bloed verloren, dinsdag avond een echo gehad en bloed geprikt, mijn baarmoeder was geheel leeg, en mijn hcg waarde was erg laag (goed teken volgens de gyn)
    woendag werd het bloedverlies minder, nu alleen nog bruinverlies heel minimaal, buikpijn is nu gelukkig weg...
    voel me alleen nog erg zwak.. en mijn emoties zijn net een achtbaan!

heel veel sterkte!!!

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    jeetje meid wat verschrikkelijk! heel veel sterkte:(

7. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie allemaal!

Hier gaat het wel ok, ben alleen nog steeds bang dat ik nog niet alles 'kwijt' ben. Na mijn berichtje van zaterdag is het bloeden alleen maar afgenomen en zaten er geen stolsels enzo meer tussen. Sinds zondag eigenlijk helemaal geen bloed meer (heel af en toe nog een bruin vlekje in maandverband).

Heb vandaag wel nog even naar gyn gebeld maar die denkt dat alles weg is. Vind ik toch gek na anderhalve dag bloeden (en minder dan een normale menstruatie). Zo niet, dan krijg ik vanzelf wel buikpijn en koorts zegt ze :$ Maandag staat mijn oude afspraak voor een echo nog, dus dan gaan ze nog wel even kijken gelukkig.

Pfff, is niet leuk dit... Maar goed, we gaan vol goede moed weer door voor de volgende ronde!

@Cyntje; echt heel rot voor je joh, dit is te veel zwangerschapsellende wat jij moet meemaken! Ik hoop op een snelle en goede nieuwe zwangerschap voor jou!

@Muizzz; jij ook sterkte en succes!

Deel Deze Pagina