Za bloedverlies 14 dagen na eisprong nu niks meer...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wijkhuijs, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wijkhuijs

wijkhuijs Lid

26 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier iets raars dames...en wordt gek van me lijf.

Zaterdag een beetje bloedverlies, rood met slijm.Dus dacht nou ik wordt onig, want mijn temp werkte ook al niet mee....de volgende morgen temp nog verder gezakt, maar nog nergens een ongi te bekennen, niks noppes nada!
    Ik heb ook geen ongi en zwanger kwaaltjes niks meer

Nu vandaag steeg mijn temp ineens weer....

Ik snap er geen bal van, gister een test gedaan en die was negatief , oke deed hem wel savonds maar goed.

Nu is het zo dat ik het bloed heb gehad 14 dagen na de eisprong (denk ik) en dus kan het toch geen innestelingsbloeding zijn? Mijn luteale fase is altijd langer(16 tot 18 dagen) dus de innesteling ook? Moet nog 4 dagen tot mijn nod dus maar...wie heeft dit nog meer meegemaakt?

Mijn kaartje zie je op deze link
    2df232 Ovulation Charts

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Als ik zo naar je temp kijk zou ik morgenochtend nog maar eens testen als je nog niet ongi bent geworden ;)

Temp ziet er goed uit.

Ik had ook een paar daagjes wat bloedverlies en dat hield ineens op (was maar een klein beetje) en temp bleef hoog...

Succes!

3. wijkhuijs

wijkhuijs Lid

26 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik was van plan om te wachten tot het weekeind, ben bang voor negatieve test, zou een wonder wezen zo vlak voor dat we naar de fertiliteitskliniek gaan.;)

Hier was het 1x met afvegen redelijk wat helder rood met slijm en dat was het

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Spannend! Dat je nog kan wachten tot het weekend haha ik had dat ook bij mijn zwangerschap wat bloed verlies van de innesteling. Met ochtendurine even testen!

Deel Deze Pagina