Hoi lady's Twee weken geleden heb ik een mk gehad (6weken) Nu vraag ik me af wanneer je temperatuur zakt naar de normale voor ei waardes? Mijn temp blijft namelijk wat hangen, hij is wel gezakt na de mk, maar niet naar de normale voor ei waarde. Wie heeft hier ervaring mee? Hoe ging het bij jou? Had je de maand na de mk juist wel of geen eisprong, is je cyclus nog lang van slag gweest? Alles is welkom hihi Liefs
ik weet zelf eigenlijk ook niet zo goed hoe het zit bij mij, ik zou nu normaal gezien 6 weken zwanger zijn, maar heb sinds gisteren bloedverlies. Allé ik zou zelfs durven zeggen dat het mijn menstruatie is. Maar zwanger zijn en toch uw regels krijgen vind ik maar raar. Maar mijn temperatuur is wel nog altijd hoog (ben die blijven meten), normaal moet die toch dalen als de MS er zijn ? Alléja in ieder geval ben ik bang voor een slechte afloop. Vanavond mag ik naar de gynea en hopgelijk kan die toch nog goed nieuws brengen. Nog eventjes bang afwachten en stressen.
Bij mij daalde deze (volgens mij) pas na mijn mk... Maar hij bleef dus een poosje hoog... Ik hoop op een goede afloop voor je! Succes en sterkte! Liefs Jo
bij mijn vorige ma tempte ik niet, dus weet niet hoe het toen ging, maar na mijn vmk van afgelopen juni zakte mn temp juist (ondanks positest donderdag) op vrijdag en werd ik uiteindelijk dinsdag daarna toch nog ongie, terwijl normaal gesproken mn temp pas zakt op de 2e dag en soms pas 3e dag van mn ongie. nu heb ik 2,5 week terug een curettage gehad van mijn tweede ma (ik was bijna 11 weken) en mn temp is nu nog steeds hoog, niet zo hoog als dat ie was toen ik nog zwanger was (toen was ie rond 37,0-37,2 en nu 36,7) maar nog steeds wel hoger dan mijn voor-mijn-ei-temp van voor mijn zwangerschap (36,1-36,4). ik heb ook nog hcg in mijn lichaam, dus denk dat daardoor mijn temp nog hoger is. ik denk dat als ik nega test mijn temp ook wel weer normaler wordt... (maar toch denk ik dat er al een eitje aankomt, dus wie weet hoeft het ook niet allemaal al weer helemaal in orde te zijn voordat je weer een eisprong hebt... (vriendinnetje is ook weer opnieuw zwanger geworden terwijl ze nog posi testte van haar mk)) oja en nog je tweede vraag: na mijn eerste ma, 2 jaar terug, had ik de eerste maand geen eisprong (of niet gevoeld terwijl ik m normaal wel altijd voel), werd ongie na 33 dagen, tweede maand weer zwanger. na mijn vmk direct zwanger, en nu hoop ik ook snel weer zwanger te zijn...
Bekijk bijlage 187446 Voor het geval de link niet werkt, hoop ik dat deze foto het wél doet Ik ben ook zoooo handig met computers
bij de link krijg ik inderdaad mijn eigen grafiekje... je hebt dus al wel weer een ei gehad, fijn! hier is mijn temp ook weer gaan dalen (na ruim 2 weken dus pas), en vandaag weer aan het stijgen, dus ik hoop ook op een eisprong gisteren...
Denk dat je idd weer een eisprong hebt gehad, fijn dat je cyclus weer op gang is iig. Heb zelf 2 maanden geen eisprong gehad na mijn miskraam.
Ik ben pas na mijn MA begonnen met tempen. Temp is toen pas na ruim 2 weken (bijna 3) gezakt maar ik was ook al 11 weken en 2 dagen zwanger op t moment van de miskraam.. Mijn eisprong had ik pas op dag 33. De dag waarop ik normaal ongesteld zou worden. Cyclus was dus wel flink van slag. Bij mijn miskraam daarna (2e ronde na ma weer zwanger) was mijn temp op dag 9 alweer gezakt. Op dag 23 had ik mijn ei. Ik heb een LF van 12 dus mijn cyclus duurde toen 'maar' 2 dagen langer als normaal. Hoewel ik toen wel 3 dagen overtijd heb gelopen voordat mijn menstruatie doorbrak. Nu zit ik dus weer in de 2e ronde na de MK en is het nog afwachten wat het deze keer gaat doen. Hoop dat mijn cyclus weer een beetje regelmatig is. Wat ook opmerkelijk is, is dat ik mijn eisprong echt nooit voelde. Tot mijn MA dus. Sinds ik de ma heb gehad voel ik heel duidelijk mijn eisprong!