Hoi! Ik wil gaan beginnen met tempen, alleen lees ik overal dat je sochtends tempt zijn er ook meiden die dat savonds bijv. Doen? Ik heb onregelmatige werktijden waardoor het lastig is altijd op het zelfde moment te tempen. Wie heeft er tips?
Hoe dan ook 's ochtends nadat je geslapen hebt. 's avonds gaat je echt geen duidelijkheid geven. Sommige dames zetten hun wekker (vroeg) om op alle dagen even laat te tempen. Ik temp gewoon als ik opsta en houd er dan rekening mee dat het verschillende tijden zijn. Het kan dat het voor jou dan niet duidelijk wordt.
Hier hetzelfde probleem maar dan met dl die snachts nog al eens wakker wordt en dan moet ik eruit. Ik heb eens ergens gelezen dat de tijden dat je tempt niet zo belangrijk zijn maar wel dat je bvb tempt elke keer als je 6u geslapen hebt. Was toen antwoord op iemand met dezelfde vraag die ene week overdag en andere week snachts werkte.
Hier maakt dat wel degelijk uit.. Als ik bijv om 22:00 ga slapen en om 6:00 temp scheelt t behoorlijk met wanneer ik om 23:30 ga slapen en 7:30 temp!! Savonds heeft echt heel weinig zin sowieso...
het moet echtop de ochtend, zelfde tijd en je moet nog in bed liggen en neits gedaan hebben, anders helpt het idd niet