Ovulatie gehad? of komt hij nog?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lala2, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi dames!

Kunnen jullie meekijken naar mijn kaartje en ovulatietesten?
    Heb ik mijn ei gehad of komt hij nog? De test van de 27e is al een poosje droog en vreemd is dat hij gelig is in vergelijking tot de andere. De test van gister en vandaag zien er op de foto licht uit maar in werkelijkheid best goed gekleurd.

Dus komt u maar!
    Heel erg bedankt :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Oh de data valt van de foto van rechts naar links is 25, 26, 27, 28, 29 :)

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hoe is je temp van gisterochtend en vanochtend?
    Hoger dan die van zaterdag?

4. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi!
    Gister was hij 36.7 en vandaag 36.6... was half uurtje later wakker:)
    Maar vind het wel heeeeeel vreemd allemaal. De ovulatie pijntjes zijn vandaag ook minder. Heb ik misschien gewoon mijn ovulatie gehad voor het weekend? Of?
    Bedankt voor het helpen iig :)

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je ei nog niet is geweest en dat de positieve ovu alleen een poging was tot springen, maar hij tot op heden nog niet gesprongen is. Hij zal dan nogmaals een poging gaan doen.

Hoe lang waren je vorige cycli?

6. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hiii,

Mijn cyclus zag er zo uit: 42, 36, 39, 34, 37.
    Ik ben deze ronde begonnen aan tarwekiemolie. Ik las dat je cyclus dan kan veranderen. Vandaar dat ik ovulatie testen doe en temperatuur. Ik vond de ovulatie testen de afgelopen dagen ook best wel donker, maar niet positief. .. vreemd gewoon!
    Hopelijk slaat mn ei niet over deze maand:$

We hebben regelmatig gemeenschap dus dat zit wel snor:D

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Bij een cyclus van 42 dagen (en een LF van gemiddeld 14 dagen) springt je ei op dag 28.
    Je zit nu op dag 24 dus het kan maar zo zijn dat je weer een langere cyclus hebt.

8. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ja ik houdt altijd een slag om de arm :)
    Maar de 42 cyclus was de 1e cyclus na stoppen met de pil. Mijn gyn vertelde dat die altijd lang is. Wat me wel is opgevallen is dat ik tijdens die donkere ovulatie test wel vruchtbare afscheiding had en nu word het weer crème achtig. Ook zijn de ovulatie pijntjes afgenomen. We gaan het zien :)

Deze maand krijg ik zn vruchtbaarheids onderzoek. Mijn cyclus is niet alleen onregelmatig maar de lengte en hoeveelheid van de menstruatie zelf is ook afwijkend iedere keer :(
    Gewoon irritant!

9. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Dussss vanmorgen was mijn temperatuur inneens weer 36.4 (huh!) En heeeel veel waterige afscheiding. (Nee was geen pkas :D )... komt mijn eisprong nu dan?

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Plaats je kaartje is.

11. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi!
    Zo ziet hij er tot vandaag uit. Bolletje is leeg vandaag omdat ik om 07.00 al wakker was en niet meer kon slapen. Normaal test ik om 08.00.

Bijgevoegde bestanden:

12. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Zoals ik al eerder melde is mijn kortste cyclus 34 dus nog geen tijd voor mijn menstruatie. . Toch?

13. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi dames!

Wilde even zeggen dat mijn oude thermometer gewoon niet goed was want mijn temperatuur was 3x op het zelfde moment meten anders. Heb een nieuwe besteld van sensitest met 2 cijfers achter de komma en die was super snel en precies. Weet ook zeker mn eisprong te hebben gehad! Ben inneens 37.09! Dus aanrader hoor die thermometer. Nu afwachten! !!

Liefs

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Was helemaal vergeten weer even te kijken hier, maar gelukkig heb je dan nu duidelijkheid!
    Maar nu weet je alsnog niet zeker wanneer je eisprong is geweest haha.

15. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Geeft niet hoor maar dacht toch ff melden over die thermometer. Fijn ding zeg! Ik heb ook nog ovulatie testen gedaan en een knaller gehad! Echter.. de testen blijven donker. Niet zo knallend als die ene keer maar wel positief. . Maandag mijn nod!

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend!
    Duimen maar!!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer heb je voor het eerst met de nieuwe thermometer getempt?
    Want als je niet weet wanneer je eisprong was, weet je dus ook niet wanneer je nod is.

18. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Nou ik heb ook ovulatie testen gedaan en daarbij ook een knaller gehad. Omdat ik toch een nod vast wilde houden heb ik de dag genomen wanneer mijn laatste menstruatie is gestart. 37 dagen. Je moet toch iets van een richtlijn hebben. Kan ook zeggen dat heel volgende week mn nod is hihi maarja je moet toch wat? Was iig blij te zien dat mijn temperatuur nu boven mijn gemiddelde zat. Dat is alweer iets, en nee ben niet ziek. Zelfs met het raam op een kier geslapen. Was goed koud in onze kamer, lekker fris!

Deel Deze Pagina