Hoi allemaal! Ik heb even een vraag over je temperatuur na een miskraam. 13 feb miskraam opgewerkt met cytotec was 11 weken zwanger maar vruchtje is gestopt met ruim 8weken. Echo was goed alleen nog wat restjes wat vanzelf moest komen. Afgelopen woe nog wen lichte positieve zw test. Vanochtend nu weer last van onderrug en buik en veel slijm terwijl ik normaal nooit slijm opmerk.. Helder maar wel dik slijm. Tijden mijn zwangerschap was me temp zeker 37 graden vanochtend nu weer 36,5 graad. Zou het kunnen dat er weer een ei aan komt? Heeft me lichaam eindelijk na 3,5 week door dat ik niet meer zwanger ben? Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken, alvast bedankt!!
Hey, Ik herken heel goed de symptomen die jij nu beschrijft en dat zou idd heel goed je ei kunnen zijn. Klinkt allemaal precies hetzelfde als na mijn MK. De buikpijn (trok zo naar men rug), een week helder slijmverlies (in die week ook paar dagen dik), had een ovu testje gedaan en ja hoor Ik heb nooit getempd dus daar kan ik je niet verder mee helpen maar ik merkte wel tijdens mijn zwangerschap dat ik precies wat koortserig was. Heb je ovu testjes liggen?
Ja, net 1 gedaan toevallig. Wel een duidelijke lijn maar nog niet zo donker als de controle streep... Maar of dat dan komt omdat er nog hcg in m'n bloed zit? Die reageren ook weer op de Ovu testjes.. Ben van plan iig morgen weer een zw test te doen om te kijken of dat hcg weg is... Eerder kun je toch geen eisprong krijgen toch? Voordat hij echt Omo wit is?
Ik had het na mijn MK gevraagd aan mijn gyn en die zei dat het wel kan maar dan moeten de waarden wel heel laag liggen. Spannend!
Oke bedankt! Zeker spannend ... Hoe gaat het nu bij jou? Ik zie dat jij alweer na 27 dagen je nieuwe ongi hebt gehad? Snel zeg! Ik zit nu al op cd26..
Dat klinkt als een naderende eisprong. Volgens mij kan dat ook als er nog een klein beetje hcg aanwezig is. Ik zou hem dus zeker even benutten als dat je bedoeling is
Nou, na een aantal dagen rond de 36,5 gezeten te hebben qua temp vanochtend 36,9... zou dit m'n ei kunnen zijn geweest? Zit nu op cd 30 wat zou betekenen dat me eerste ongi na de mk rond de cd 44 zou zitten? normaal was me cyclus altijd 33 dagen, hoop het!! Of kan je temperatuur nog heel raar doen na een mk? Ik wacht (on)geduldig af hoe me temp zich ontwikkeld de komende dagen..
Hey, sorry voor het late antwoord. Ja ik stond er zelf versteld van dat ik weer netjes ongesteld werd en ik was nog nooit zo blij om die duivels te zien komen. Het is nu alweer 2 dagen gestopt en volgende week gaan we er weer volledig voor. Woensdag nog laatste controle echo bij de gyn en ik hoop snel weer een positieve test in handen te hebben en het liefst van al nog een mooie plakbeeb erbij!