Tempen tijdens reis

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisa280887, 18 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben deze week begonnen met tempen en wil dit eigenlijk een tijdje volhouden. Ik verwacht binnen nu en 4 dagen mijn knallende ovutest.

Maar: ik ga volgende week zondag met collega’s op reis en we slapen met meerderen op een kamer. We gaan dus vlak na mijn ei, en blijven 5 dagen weg.
    Tempen lijkt me dus niet heel handig, maar ik zou het wel vol willen houden.

Heeft iemand tips? Of kan ik die 5 dagen beter even niks doen?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Stel dat jouw posi ovu niet over 4 maar 5 dagen komt dan zit je op zondag net op een cruciaal temp moment.
    Om die reden (en het feit dat jullie bij elkaar slapen en niet zomaar een wekker kan zetten lijkt mij) zou ik nu stoppen met tempen en er volgende maand mee gaan beginnen :)

3. Lisa280887

Okee, bedankt! En wat als mn ei wel eerder is? Ook stoppen? Of deze maand beschouwen als ‘testmaand’ om er handigheid in te krijgen?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Je zou kunnen testen om er handigheid in te krijgen (dus de waardes niet noteren)... maarja.. zeg nou zelf.. hoeveel oefening heb je nodig om een thermometer in je billen te doen en af te lezen :D:D:D.

Als je ei eerder is mis je zometeen 5 dagen in je lf en kan je niet zien hoe je temp zich in je lf gedraagt ;);).

5. Lisa280887

Sorry ik was helemaal vergeten te reageren hier! Bedankt voor je reacties! Vanmorgen een positieve ovutest gehad, ik kijk nog even wat mijn temp erna doet. Gewoon uit pure nieuwsgierigheid:roflmao: tijdens de reis en erna laat ik het dan even... tot mn volgende cyclus

Deel Deze Pagina