Temperatuur na miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Frieke, 3 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Hey,
    Ik had 13 januari een miskraam.
    Dat ik totaal niets van controle heb op mijn cyclus nu maakt me gek. Ik wil gewoon weten wanneer mijn ei komt, wanneer ik mijn menstruatie moet verwachten...

    Ferrility friend zegt dat ik vrijdag mijn ei had, maar ik kan het zelf niet geloven. Geen slijm te zien. En ik denk dat ik vrijdag zelfs een ovulatie test deed die helemaal wit was... Kan ff er ook naast zitten?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    FF twijfelt, vandaar het stippelkruis.
    Wel heb je weinig temperatuurwaardes en temperatuur je ook niet elke dag op het juiste tijdstip.

    De 2 hogere waardes van gisteren zijn onterecht omdat je te laat hebt gemeten, dus die horen lager te liggen.
    Gezien de temperatuur van vandaag denk ik niet dat je eisprong al is geweest.

    Heb je al eens eerder getemperatuurd?

    Je temperatuurt verder wel conform de regels? Elke nacht evenveel slaap, rectaal, 's nachts niet opstaan en direct meten zodra je wakker wordt.
     
  3. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

    Ik heb in 2017 al eens twee maanden getempd. Ik temp wel rectaal en vanaf ik wakker word. Ik heb een dochtertje van 2 dus geregeld sta ik snachts nog een paar eens op, of soms wordt ze wakker om 5u30 en soms om 6:30..
    Ik ben ook pas later begonnen na het bloeden..

    Ik neem dan aan dat het inderdaad nog niet is geweest... Bedankt om mee te kijken..

    Ik wou dat ik tenminste wist wanneer het zou komen. Al wist ik het komt binnen 4 weken, zou makkelijker zijn mentaal dan niet weten wanneer denk ik ...
     

Deel Deze Pagina