Temperatuur stijgt met menstruatie??

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Tessss, Sep 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tessss

Tessss Fanatiek lid

Jul 9, 2015
    1,240
    445
    83
    Hoi allemaal, ben benieuwd of een van jullie ervaring heeft met het volgende:

Vorige week zondag (10dpo) was mijn temp 0,3 graden gezakt. Foute boel dacht ik, ik word weeeer ongesteld. Dit werd bevestigd toen ik 's avonds na de seks bruin slijm ontdekte toen ik naar het toilet ging. Maandagochtend was er helderrood bloed dus heb ik een tampon ingedaan. Maandag overdag ook wat lichte kramp gehad op sommige momenten. Dinsdag ook nog wat helderrood bloed in de ochtend, vanaf de middag steeds bruiner. Woensdag enkel bruine veeg na toiletgang. Normale ongi zou je dus zeggen, misschien wat kort maar verder niets geks. Ook de pijn in mijn borsten nam dinsdag af, woensdag was de pijn weg.

Maar, wat ik vreemd vind is dat mijn temperatuur dus stijgt. Zondag (voor ongi) 36,7, maandag 36,8, dinsdag 36,7 en vanaf daar iedere dag een beetje gestegen naar 37 (vanochtend). Heeft iemand hier ervaring mee?

Deze week vertelde een kennis mij dat ze een maand langer zwanger bleek bij de eerste echo, ze had de innestelingsbloeding voor een menstruatie aangezien dus daardoor ging ik toch twijfelen of het bij mij wel een menstruatie was. Maar de pijn in mijn borsten is afgenomen dus lijkt me wel.

Hoeveel dagen kan je temperatuur dippen nav een innesteling? Ik lees eigenlijk overal maar 1 dag, dus dan kan dat ook niet. Alleen die stijgende temperatuur, wat kan het dan zijn?

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Ik zou dit niet zien als een menstruatie denk ik. Het zou heel goed een innestelingsdip kunnen zijn + innestelingsbloeding. Of was je dip meerdere dagen?
    Dus dan zou je nu op 16 dpo zitten met een hoge temp. Testje wagen?!!

Heb je ook een kaartje, dat kijkt wat makkelijker.

3. Tessss

Tessss Fanatiek lid

Jul 9, 2015
    1,240
    445
    83
    5c5dd9 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Volgens mij moet het zo lukken. Op een of andere manier loop ik altijd te stoeien met die kaartjes. Heb de bloeding wel als menstruatie verwerkt in mij kaartje. Tempdip is meerdere dagen idd nana.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zou ook een testje wagen

5. Tessss

Tessss Fanatiek lid

Jul 9, 2015
    1,240
    445
    83
    Thanks voor de reacties! Ik wacht morgen nog even mijn temperatuur af. Heb vandaag en gisteren 1,5 uur later gemeten dus dat geeft misschien een vertekend beeld.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,128
    15,662
    113
    Nabij Utrecht
    Die 1,5 uur later zal zeker een verkeerd beeld geven.

Als je temp morgen 36.7 of lager is dan zou ik niet testen.

7. Tessss

Tessss Fanatiek lid

Jul 9, 2015
    1,240
    445
    83
    Precies, dat was ook mijn idee Rogijuli. Vandaar dat ik morgen nog even afwacht, anders zonde van de test

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Ik zie ook veel open bolletjes, volgens mij doet ff dat als er geen goede lijn in zit met tijdstip van meten enzo? Dat maakt echt bergen verschil, ook een korte nacht of een hele woelige nacht kan al verschil maken. Dus denk inderdaad wat rogijuli zegt. Succes mrt de onzekerheid.

Share This Page