Als je ei wel is geweest wanneer FF hem aangeeft zou het gisteren een innesteldip geweest kunnen zijn.. maar dan moet ie komende dagen hoog (rond 37.0 blijven...) Ik vraag me af of je ei de 16e was... Heb je geen info over eisprong? vruchtbaar slijm oid?
Ja dat heb ik wel, staat ook in ff maar volgens mij kunnen jullie dat niet zien. Zal er tussen de middag even naar kijken en dan krijg je meer info Maar als mijn ei wel eerder is geweest, de 16e bv, kan het dan geen innesteling meer zijn? KO
jemig wat een spannend kaartje, zeg! toch een ei op de 20e en nu een mogelijke innesteldip! ieieiieieiie ik vind het echt heel spannend voor je, hoor. ik blijf je volgen!!!
Ik vind het ook heel spannend Voelde gister de hele dag door wat steken en vandaag een zeurend gevoel en opgeblazen. Maar ja...is dat ook echt zo of wil je dat zo graag Spennend in ieder geval...
Dan zit je nu 8 dpo... Hmm... Lijkt me nog wat vroeg maar als je echt niet kunt wachten -wat ik me goed kan voorstellen overigens- zou ik het morgenochtend doen (voor nod, met sterke urine..)
Te laat)))) Al gedaan natuurlijk en zoals je al zei...hihi Of negatief of te vroeg getest. Er zijn een aantal redenen waarom ik het zo vroeg mogelijk zou moeten weten mocht het wel zo zijn. O.a. ivm medicatie, dus vandaar... Maar zal gewoon mijn temp eerst maar eens goed in de gaten blijven houden en maar hopen dat deze hoog blijft...
Hoi dames.. Even een vraagje, ik ben sinds 2 dagen begonnen met tempen. Kunnen jullie al iets aan mijn temp. zien, of is dat nog veels te vroeg? Gewoon een vraag, ik vind nl. dat hij hoog is.
Kan weer niet wachten tot morgenvroeg.. Ben weer zo benieuwd naar mijn temp dan Morgen zullen we het zien...
Njah...zie mijn vorige reactie Heb al nega getest... Nu maar hopen dat mijn temp hoog blijft..dan is er nog hoop..toch?
Oh chips.. helemaal overheen gelezen... 8dpo en niet met 1e urine.. het kan nog alle kanten op.. eerst morgen maar weer een mooie temp! Truste!
Ik ga mijn best doen om mijn temp daar te houden En ja ik houd het wel spannend..hihi...alhoewel mijn hoop weer aan het varen is... Heb er om een of andere reden toch geen goed gevoel meer over We zullen zien....
Ik duim ook mee. De vorige ronde had ik ook lang een hoge temp, maar werd ik uiteindelijk toch ongi. Nu heb ik weer een hoge temp dus ben zelf ook aan het afwachten. Heb gistermiddag getest met kv 2v5, was negatief