Vraag me af he...kun je 2 keer een innestelingsdip hebben? Dat je bv zwanger bent van een twee eiege tweeling?? Iemand ooit van gehoord?
Oh meid wat balen dat je temp. is gedaald. Ik heb eerlijk gezegd geen idee, sorry! Weet jij wat wit/doorzichtig slijm (veel) zegt? Dat had ik nl. vanmorgen.
Ja balen indd maar niks aan te doen.. Het zou kunnen betekenen dat je ei eraan zit te komen.. Google maar eens op cervix slijm..
Ja ik d8 zelf ook dat.. Maar mijn ovu zegt dat nog niet echt. Ik zie wel een rose streepje, maar niet echt heel dik... Ik ga eens kijken
Ikzelf, sh*t meis.. dat is niet leuk...:x Van een dubbele innesteldip heb ik nog nooit gehoord... maar voor je ongi is het ook nog vroeg toch?
Kan heel goed cervix slijm zijn. Ik heb meestal de dag na opvallen slijm een positieve ovu.. en dan 2 dagen later pas mijn eisprong.. (dus 3-4 dagen na slijm een ei) dus het kan heel goed dat dit een teken is dat je ei komt.. ik zou blijven testen en tempen!
Oke, meiden!! Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Ik denk dat ik vanavond weer eentje doe, wil em niet missen. Heb er toch nog genoeg liggen
Ik heb idd van alles kunnen vinden erover. Ik vind mijn ovutest toch niet zo licht.... Valt best mee. Maar krijg hem niet op de foto. Grrrrr.... heb een nieuw fototoestel, en nu weet ik ff niet hoe ik de flits uit zet, heb ook al het glaasje van de test verwijderd... Njaa, ik test vanavond weer. Ik ben benieuwd!!!!!!!
Tip: digi ovu testen van CB.. wel iets duurder.. maar mega duidelijk.. Ik werd altijd stapeldol van het vergelijken van de streepjes..
Die dip? Euhmm.. nouja.. als ie morgen weer omhoog gaat kan het ook een gewone dip zijn.. (koud gehad, dekens van je af..) Geen bloed, geeft moed...
Ikzelf, heb je weleens gekeken bij FF naar kaartjes van anderen (gallery)? Daar kun je vergelijkbare kaartjes zoeken..
Ikzelf? het kan best ff een dipje zijn hoor. Ik duim dat je temp morgen weer mooi stijgt. Bij mij begint hij steeds meer te stijgen,echt vreemd :s groetjes Bianca
Ok nou dat geeft indd weer een beetje moed Maar danmoet hij morgen dus wel weer omhoog gaan denk ik.. En nee daar heb ik nog nooit gekeken..zal als ik tijd heb (zit op mijn werk wel even kijken