Moet je eens doen! Is leuk en het geeft vaak moed.. Zoeken via: -Main,- Chart Gallery,- Find Charts like yours En dan kun je invullen op welke overeenkomsten je wilt zoeken..
Hoi Leonieke, nee mijn testen zijn allemaal met een heel licht 2de streepje, vandaar de echo in maart Alleen de laatste test die ik gister gedaan heb zag je haast niets op. maar die had ik ook niet met ochtendurine gedaan. groetjes Bianca
Heb even gezocht leo maar kan geen enkel vergelijkbaar kaartje vinden... Hoe schat jij mijn kansen nu nog in??
Euhm... als je temp morgen niet stijgt niet zo heel goed ben ik bang.. Vorige maand zat je ook op 31 dgn zag ik.. wanneer heb je de laatste kr zw.test gedaan?
Ja klopt...de laatste was afgelopen maandag geloof ik... Hoop zoooooooooo dat de temp morgen weer omhoog gaat...maar heb er een hard hoofd in
ik denk dat mijn temp gewoon met ups en downs daalt en dat ik dus uiteindelijk onge ga worden. Moet ook eerlijk zeggen dat ik wel eens heb gehoord dat ik niet moet tempen met mijn PCO omdat je tempen niet optimaal is dan ofzo... Maar ik tempte al voordat ik wist dat ik PCO had en mijn vorige cyclus heb ik dus pas in een grafiek gezet en die vond ik erg duidelijk en klopte dus ook helemaal volgens mij. Maar deze ronde lijkt het helemaal nergens naar
ja lastig en vind het zonde om er een test tegenaan te gooien omdat ik nu wel zeker weet dat ik binnenkort onge ga worden. Volgens ff moet ik dat maandag worden dus dat wil ik in ieder geval afwachten.. Als ik dan onge wordt is het ook direct de laatste ronde clomid geweest en gaan we dus door naar de volgende behandeling, hormonen spuiten en daar zie ik zooooo tegenop Dus had echt gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn..
hhmm vreemd, mijn kaartje ziet er nu helemaal beroerd uit mijn temp is vanmorgen weer gezakt, 36.7. maar de coverline is mee gezakt heb blijkbaar het gemiddelde behoorlijk naar beneden gehaald..hihi Het is denk ik hoopvol dat de temp niet onder de coverline zit maar hij is wel zo laag dat ik bang ben dat er geen enkele kans meer is zal dan ook morgen onge worden denk ik zoals ff zegt...
Ben ook weer gestart met tempen.. had min of meer per ongeluk mijn eisprong gevonden.. Heb alleen te weing info van voor ei waardoor hij waarschijnlijk geen coverlijn -en dus geen rood ei kruis)-zal kunnen plaatsen.. Gek genoeg hoop ik dat ik met een dag of 10 wel degelijk onge mag worden...
heej wat goed! Maar bij mijn vorige cyclus begon ik ook later met invullen maar omdat mijn temp na mijn ei 3 dagen lang steeg kreeg ik een rood kruis, zal dat bij jou ook niet het geval zijn? kaartje zien? Ik heb vanaf de eerste dag na mijn eisprong al last van mijn onderrug....kan natuurlijk maar nu wordt het erger dus ben er eigenlijk ook wel zeker van dat ik vandaag of morgen onge ga worden. Dan maar naar het ziekenhuis en afwachten wat er dan gaat gebeuren.
Pijn in onderug zegt niks. Heb ik altijd na ei.. ook toen ik zwanger bleek (2x) Zat wel te denken, zouden die homeo pillen nog een uitwerking kunnen hebben op jouw temp? Zit vaak alcohol oplossing in nl..
dat klopt, daar zit indd een alcohol oplossing in, maar beinvloed dat de temperatuur??? Er zit natuurlijk ook hormonen in, zal dat er ook mee te maken kunnen hebben? Pijn in mijn onderrug heb ik altijd vlak voordat ik onge moet worden en tijdens de menstruatie maar nooit al vanaf mijn ei. Maar dit kan natuurlijk een keer anders zijn. Wat ik zo vreemd vind, ik ben ervan overtuigd dat ik mijn innesteling heb gevoeld, dat zegt natuurlijk niks over zwanger zijn ( kan dan nog misgaan natuurlijk ) maar dit heb ik eerder geloof ik nog nooit gevoeld. aahh misschien is alles wel gewoon goed in de war door die hormonen...
Ja tuurlijk, dat is een mogelijkheid Maar ten eerste heb ik geen test heb ik geen test in huis, kan ik ook niet eerder in huis halen dan donderdagavond.. En ten tweede, durf ik niet, ik weet zo zeker dat deze negatief is.. Wil wel gewoon de menstruatie afwachten, stel dat dit uit zou blijven dan doe ik uiteraard een test. Ik kan niks vinden op google over temperaturen met homeopatische middelen. het zou wellicht wel kunnen verklaren waarom mijn kaartje er als een circus uitziet
Hmm.. weet het ook niet zeker hoor..!! Maar als je in ff alcohol gebruik invult gaat ie hem wel atijd op discarted zetten.. dus het zou kunnen dat je temp mede daarom schommelt..