ja maar alcohol gebruik, hier gaat het natuurlijk om mililiters, nog niet eens...het is een drankje waarvan ik 25 druppels moet drinken, dat is nog niet eens een gewone slok. Dit kun je makkelijk op een theelepeltje doen. maar indd, misschien komt het wel daardoor..
Maar, ze waarschuwen je met die medicijnen wel voor autorijden... edit; hoewel dat is misschien eerder bij meer malen per dag veel druppels..
oh nee ik werd niet gewaarschuwd voor autorijden en moet 3 x per dag druppels nemen. maar de hoeveelheid is dan ook echt zooooo weinig..
Dat is vervelend, nou kan ik bijna niks meer op ff... Hebben jullie dat ook? Dat je na 2 maanden ervoor moet betalen?? Volgens ff zou ik vandaag onge moeten worden, klopt ook als je kijkt naar wanneer ik mijn ei heb gehad. Maar tot op heden nog niks te bekennen. Normaal gesproken word ik het als ik wakker word maar nu dus nog niet. Wel heb ik buikpijn maar geen onge buikpijn. Het zal vandaag wel later komen dan....
Ja dat had ik ook.. balen is dat! Maar temp invullen en zelf kijken kan altijd.. dus heb geen abbonement gekocht.. was wel altijd leuk..
FF geeft ook maar een indicatie.. niet gezegd dat je perse vandaag ongi wordt.. Je temp is wel gekelderd helaas.. :x Hier nu 3 dgn een hogere temp na ei.. maar geen rood kruis.. zelfs geen base line... weet jij hoe dat kan?
aahh ok, nou ja het klonk behoorlijk geloofwaardig, dat ik vandaag onge moest worden komt deze week dan wel. Maar hoe dat kan? Ik meende dat je 3 dagen achteen een verhoogde temp. moest hebben die dus ook in die 3 dagen stijgt. Wanneer dit niet het geval is en je hebt dus een stabiele temp dan signaleert hij geen ei. Ik dacht dat het zo zat
Nou omdat je temp niet gestegen is maar stabiel gebleven heb je geen rood kruis Maar zeker weten doe ik het niet hoor...
Niet gestegen?? eerst 36.6.. eisprong met 36.5 en nu al 3 dagen 36.8... Als ie 0,2 stijgt is ie gesprongen hoor..! (ohja en pos ovu testjes gedaan..)
**ik breek even in... als jij het E afscheiding weghaald wat je 3 dagen terug ingevuld hebt, denk ik dat je dan wel een kruis krijgt of niet??**
He leonie Ben er zeker van als je morgen nog steeds een hoge temp hebt ff je kruis zal zetten Probeer het maar eens dan al je het zien
JA IK WEET HET! hahaha had ik zelf namelijk ook.... je moet even op de dag dat je weer bent begonnen met tempen (dus die rond je +test) even 3 dagen terug ook een temp invullen, zou dus gewoon zelfde temp doen als dat je de 1ste keer had... SNAPPIE??? dus op dag 8,9,10 ook 36.60 ogf 36.50 invullen.
JEEEJ! hihi.... als je nou dag 10 ook nog een temp invult zal je kruis wel DIK EN VET worden of maakt dat geen verschil? Nou ben blij dat ik je heb kunnen helpen
hee wat goed, je hebt een kruis! joehoeee De spannende dagen beginnen aan te breken; Bij mij is vanmorgen de temp weer omhoog gegaan, snap jij het nog!?