weet iemand een goede site met nederlandse versie? ik heb gekeken op de engels maar ik kom er niet uit.. is er ook een nederlandse?
hoe ik het moet invullen en of ik het kan opslaan en uitprinten voor mijn docter enzo.. mijn engels is niet zo best helaas... ik heb wel anderen gezien maar dat moet je zelf in vullen. die online is op zich wel handig.... maar moest nederlands zijn
Het bestaat niet in NL. Op www.vruchtbaarheid.org kun je wel een excelbestand downloaden waarop je het handmatig kunt bijhouden. Anders kunnen we je misschien helpen met FF als je een vraag hebt over het Engels.
heeeel erg bedankt voor jullie hulp.. ik ga er nu nog even mee oefenen... ik laat t weten als ik er niet uitkom... liefs mij
cm is je menstruatie of afschieding. bedoel je een roze m. dat is medium ongesteld. BD is of je hebt gesext. en opk is of je een posi of nega ovulatie test hebt.
de tijd ... am is van 12 uur snachts tot 12 uur smiddags. pm is van 12 uur smiddags tot 12 uur snachts. dus had je sex om tien uur savonds dan zet je daar pm. temp je in de ochtend dan dus am erachter en de tijd. cerval fluid is je afscheiding menses/spotting is je ongi of een beetje bloedverlies. intercourse/insemination is sex en druk je dan daar boven bij het tabblad op test dan zie je opk dat is je ovulatie test de rest laat je leeg daaro... verder vul ik niets in... dus temp,tijd,ongi of afscheiding(dit kan je ook in de loop van de dag bijwerken)sex en test.. liefs esther is er iets niet duidelijk schroom niet het te vragen..
Discarded is als je een temp wel wilt registreren, maar niet op je kaartje wilt laten zien bv bij hoge koorts.
hi, nee lukt niet ik had mijn kaartje willen plaatsen maar lukte helaas niet... ik zag namelijk dat de eerste 2 dagen een blauw stipje had in de grafiek en de derde dag wit.. vroeg me af wat dat was.. hoest verder met jou? beetje bijgekomen van vrijdag? hier gaat t verder wel ok hoor.. xx
Nou mijn Engels is goed, maar ik vond de site van FF ook best ingewikkeld hoor..... Ben het nu nog aan het uitvogelen...
je krijgt ook wel eens een stip al je op een andere tijd tempt. maar welke kleur weet ik niet. maar lukt opslaan op je computer wel? dan kan hij toch erna in je album van het forum. bijgekomen van vrijdag? nou nog niet echt het was mijn schoonvader. vind het wel lekker om hier een beetje te kletsen met iedereen dan ben ik er niet zo mee bezig de hele tijd. liefs esther
Och jee je schoonvader? dat is wel heftig! gecondoleerd en heel veel sterkte ermee... oh ok dan zal dat het kleurverschil wel zijn... ik heb nu een uurtje later getest dan de andere dagen! liefs mij