geen vurchtbaar slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sita90, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sita90

sita90 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb geen vruchtbaar slijm! Nooit eigenlijk? Ik heb wel veel witte afscheiding dat begint meestal vanaf cd 6 en word steeds meer tot mijn menstruatie. Soms loopt het er gewoon uit, bah.
    Kan dit het zwanger worden misschien beïnvloeden? Ik ben al 3 jaar bezig!
    Twee keer een vroege miskraam gehad in 3 jaar tijd.
    Oorzaak van uitblijvende zwangerschap is nog steeds niet gevonden.

2. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi Sita,

Wat ontzettend vervelend dat jullie zo lang moeten wachten tot jullie grote wens in vervulling gaat. Ik heb zelf ook niet veel vruchtbaar slim. Ik weet eerlijk gezegd niet of die witte afscheiding kwaad kan. Misschien tijd om een doorverwijzing voor de gynaecoloog aan te vragen? Want als jullie zo lang bezig zijn, hebben jullie misschien wat hulp nodig. Heel veel sterkte!

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb toen we voor de eerste gingen ook nooit vruchtbaar slijm gezien.. Ik denk wel dat je het hebt, maar niet in de hoeveelheid dat het eruit druipt zeg maar :p.. Hier hetzelfde en gewoon zwanger geworden..

Heel veel succes!

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Bedankt voor de reacties.
    Wij hebben de standaard onderzoeken in het ziekenhuis al gehad en die waren allemaal goed.
    Ik dacht misschien dat het aan mijn afscheiding ligt, want een samenlevingstest hebben we nog niet gehad. Die ga ik wel vragen.

Deel Deze Pagina