Temperatuur omlaag,...? Help...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Berretje27, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hallo meiden,

Omdat ik 1,5 week geleden 5 dagen lang een positieve ovutest had, heb ik de VK gebeld...die advisteerde om te gaan temp....
    dat heb ik gedaan en de hele week zat mijn temp rond de 37.6...
    gisteren ging die ineens naar 37.3 en ik heb ook ongipijnen,....heb heel klein beetje bruinverlies gehad...
    betekend dit nu dat ik ongi ga worden ivm de temperatuur...of kan het omdat ik pas net begonnen ben met temp nog niet hieraan af te lezen zijn...

hoor graag wie er ervaring mee heeft...

groetjes

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Heb trouwens vorige week zaterdag eindelijk weer een witte ovutest gehad,...na dus 5 dagen knalpositief,..eisprong moet toen geweest zijn,...en als ik nu ovutest doe, geeft ie een streepje, maar wel lichter dan de controlestreep, dus officieel nadert mijn ei,...kan dit ook iets betekenen,...?

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi Berretje,

Bedoel je dat officiƫel je ongi nadert? Omdat er ei staat...en dan snap ik het niet...

ALs je ongi bedoeld, zou dat best een voorteken kunnen zijn. Wordt dat dan je eerste ongi na de laatste currettage?

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hoi Berretje,

Het hangt er vanaf hoelang je cyclus deze ronde is.. als je uitgaat van eisprong na 1e positieve ovu zit je daar nu ruim een week na.. Dus.. temp omlaag zou heel goed naderende ongi kunnen zijn..
    Ik zou doortempen en duimen dat je je temp morgen toch weer omhoog ziet gaan..
    Vervelend, die onzekerheid!
    Suuces..
    Groetjes Leo

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik denk dat mijn ongi nadert maar gezien de ovutest zou je denken dat mijn ei moet komen maar die is vorige week geweest... Ben nog niet ongi geweest na mijn laatste curretage op 21 juni,dus lange cyclus! Zit normaal rond de 28 dagen dus dat is allang geweest. Heb op 15 juli 1 dag bruinverlies gehad en meer niet... Ook al genoeg zwtesten gedaan en ben echt niet zwanger... Moeilijk he!!

6. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Als je ei vorige week is geweest kan het ook een innestelingsdip zijn. Ik temp ook voor het eerst deze maand en vind het maar lastig. Ben benieuwd of ik ook die dip krijg. Moet rond deze dagen mijn innesteling hebben.

Deel Deze Pagina