Hi allemaal! Ik heb een vraagje. Ik heb het niet elke keer maar net had ik na het plassen wat steekjes in mijn schaamstreek, herkennen jullie dit? Als ik wat langer niet ben geweest heb ik dat. En ook voorafgaand aan number 2 heb ik steken in mijn buik. Dat had ik normaal nooit. ? Iemand ?
Ik heb dit soms ook en denk is normaal wanneer je je lang ophoud. Ik weet nog niet of ik zwanger ben dus kan ik je nog niet zeggen of dit typische symptomen zijn.
Hi Liesje, ben aan de pil geweest dus geen idee of ik over tijd ben (lekker irritant!). Ik dacht: blaas en darmen zitten ook in de buurt van je baarmoeder, dus als die opzetten bij een groter wordende baarmoeder, dan voel je misschien meer dan als je niet zwanger bent. Ik voel het echt, zit niet tussen mijn oren. Hoop wel dat het zwangerschap is anders heb ik nog wel wat vragen aan de huisarts! Thanks voor jullie antwoorden!
Hey .. Ik heb daar in het begin last van gehad maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was .. maar ben je overtijd? x
Hoi Nata, Ik heb dezelfde (tenminste dat denk ik) pijntjes net of je een blaasontsteking krijg of zo. Ik dacht al dat ik me het verbeelde, omdat ik elke keer hoopt dat ik zwanger ben, en daarom dingen zie en voel die er niet zijn of, die er altijd al waren maar waar je normaal geen acht op slaat. Ik mag overigens over zes dagen pas testen (duurt veel te lang grrr).
Ik heb dat ook wel eens, inderdaad ook als ik net ietsje te lang heb gewacht. (Zoals nu, haha...!) Ik denk dat dat (bij mij in ieder geval) niet zo veel met zwanger zijn te maken heeft...
hey, hier heb ik dus nu ook al een week last van. Ik dacht dat het een blaasontsteking is maar vind ik eiglk best raar want normaal word het bij mij meteen nierbekonsteking en blaasontsteking lijkt me toch veel pijnlijker als de steekjes die ik steeds nu heb met naar wc gaan. Maar ik ga er maar vanuit dat het door ontpillen komt