Sinds 4 dagen 's nachts weer wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alexandra1988, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Sinds een 4 dagen wordt Kenji rond een uur of 3 a 4 's nachts weer wakker.
    Huilen, huilen, huilen....
    Ik had het idee dat zijn voeding omhoog moest en dit in overleg met het CB ook gedaan (van 150cc/5 naar 180cc/6).
    Afgelopen avond heeft hij de fles van 23.00 uur ook helemaal leeggedronken, dus ik dacht: die slaapt vannacht weer lekker door...

Maar helaas, om 3.00 uur begon het weer, huilen, huilen, huilen en nergens mee te troosten...
    Heb hem wat rooibosthee gegeven, maar dat neusde hem ook niet, daarna wat voeding gemaakt en na 125cc sliep hij weer verder tot 7.00 uur vanmorgen...

Wat me vanmorgen opviel, was dat zijn rechter wangetje vuurrood was en warm. (afgelopen dagen kwijlt hij ook heel erg, hoest veel, temp gemeten maar die was prima 37.2, erg huilerig (wilt niet in bed of box slapen maar bij papa of mama)...

Zouden dit voortekenen kunnen zijn dat er tandjes doorkomen of kan dit iets anders zijn?

(Nu zit hij trouwens na de fles (160cc gedronken) vredig in het wipppertje naar de tv te kijken)

Ik weet even niet waar ik het moet zoeken....

2. MiSe

MiSe Niet meer actief

Kan idd een tandje zijn, hopelijk voor jou want dan ben je er misschien snel weer van af 's nachts ;) Maar het kan ook gewoon zijn dat je kindje weer een tijdje een nachtvoeding wil of nodig heeft. Mijn dochter kan zo weken achter elkaar doorslapen en dan ineens wil ze 's nachts weer een voeding of erger; ze wordt 5/6 keer per nacht 'zomaar' wakker en ga ik haar troosten. ;) Zou niet te moeilijk doen om een voeding te geven, daarna zal je kindje weer lekker verder slapen, anders blijf je misschien wel de hele nacht bezig. Ik weet het.. het is super vermoeiend, is ook lastig dat je niet weet wat er is..

Deel Deze Pagina