hallo, Welke temperatuur voor de slaapkamer kan je nu aan houden voor een peuter? hoor het graag, dit omdat het nu snachts zo kan zakken naar 14/15 graden...en is dan een slaapzak+pyama+deken en laken voldoende of zou ik een combisleeper nemen? hoor graag tips en evt ervaringen groetjes JAnette
weet niet hoe warm het bij youame op de kamer is gok ook zoiets als bij jou ze lsaapt in onderbroekje hempje pyama en onder een deken maar ze wil nooit onder de deken liggen heb niet het idee dat ze het koud heeft
Bij Lotte op haar kamer is het 16-18 graden. Ze slappt in een romper, pyama, slaapzak en een dekbedovertrekje zonder deken (vond ze te warm) Ze is nu altijd heerlijk warm.
youame heeft al vanaf dat ze 1 is niet meer in een slaapzak soms baal ik der wel van ze heeft wel altijd koude voeten
hallo, Mijn dochter slaapt in een slaapzak onder een een dekbedje. Toch hefet z ehte vaak koud, maar ja dat hefet ze al vanaf de geboorte dat ze zich moeilijk warm kan houden. De kamer is dus bij ons iets warmer. Vorig jaar was ze onderkoelt midden in de nacht. precies 35 graden. In de winter doe ik straks misschien nog wel een dekentje erbij. Wil hte niet nog eens meemaken. Groetjes Gaby
Hier zo'n 17 graden, en Steven heeft een romper en pyama aan. Een deken over en daar over heen een laken die ik ook goed onder de matras stop, anders schopt hij het zo af.
heb geen idee hoe warm het bij ons is maar heb de cv op 1,5 of 2 staan. en ze heeft alleen pyama aan met een normaal dekbed. en nooit ergens last an is altijd heerlijk warm.
hier zakt het soms wel naar de 12 graden maar ze slaapt er gewoon door heen. toen we nog in de flat woonde was dit ook zo en ze is dus niks anders gewent. de verwarming aan is slechter dan wat kou. alicia draagt een piama en draagt sokjes, en verder gewoon der dekbedje. eerst was het als het echt koud was nog een slaapzak erover heen maar die wil ze niet meer an en ze slaapt ook al in een peuterbed en vind dan een slaapzak ook wel eng in de flat had ze nog wel is ijskoude handjes (fijn met borstvoeding haha) maar der nekje was dan gewoon warm. nu is ze wel zo slim om lekker on der de dekens te blijven liggen en met der handjes houdt ze der nijntje zo stevig vast dat die ook wel warm blijven