Ik heb geen antwoord ,maar lees wel mee. Voor ons komt de 1e verjaardag ook steeds dichterbij. Groetjes Debby
Hoi, Niels heeft o.a. het volgende voor z'n verjaardag gekregen: - fiets met duw stang (groooot succes!) - Rol en dol pretpark van V-tech - drum stel - opblaasrol - draai-giraffe - blokken trein - verschillende dingen van little people - tomy dingen voor in bad - houten Nijntje opberg kist - hobbel paard - hobbel beest voor buiten - Winnie the Pooh loop wagentje - kleertjes - boekjes - cadeabonnen - houten puzzel - tractor - glijbaantje Tot op heden vind hij vooral de boekjes interessant, de andere dingen (behalve z'n fiets) was die vrij snel op uit gekeken. Je kan er dus weinig van zeggen . Groetjes, Savita
komt wel weer, lars begint nu pas echt te spelen met dingen, rijden met autotjes ipv gooien. wat hij wel altijd geweldig heeft gevonden is zijn kralenspiraal. en boekjes, issie gek op. wij hebben van de opa's en oma's en ooms/tantes een autostoel gehad.
Duplo (is er al vanaf 1,5 jaar) driewieler met duwstang smartville (is echt een aanrader!) activitytafeltje houten puzzel blokkendoos
hij krijgt de boerderij van little people en van mijn moeder krijgt hij een houten duwkar en de blokken die erbij horen. en van mijn schoonmoeder krijgt hij een winterjas de rest moeten weten we nog niet want hij is natuurlijk volgende week pas jarig.
wij zaten idd ook aan zo'n driewielertje te denken,maar is ze daar nog niet veel te klein voor? Ze kan toch nog niet trappen?
snik, die van mij word ook al 1. ik heb zon driewieler met duwstang gekocht, mijn ouders een loopauto
Emma is gisteren 1 jaar geworden! Ze is heel erg verwend: * Boerderij van little people * Baby walker V-tech * Boekjes * Blokkenpuzzel * Keyboard * Koekjestrommel Fisher Price * Kleertjes * Geld * Nijntje trommel en insteekfiguren * en nog veel meer dingen ... Het was een geslaagde dag. Tip: verspreid de visite over de hele dag. Bij ons kwamen de meeste 's avonds en Emma was echt heeeeeel moe!
appart, savonds visite.... wij hebben gezegd dat iedereen welkom was tussen 10 en 19 uur en dat lars tussen 1 en 3 zou slapen. en iedereen die niet op de dag kon moest dan maar zondags komen tussen 3 en 6. iedereen vond dat ook heel normaal voor een kinderverjaardag. maarja, dat is denk ik maar net wat je gewend bent :-D
Dat vraag ik me eigenlijk af. Onze dochter is op een woensdag jarig, maar we willen het op een zondag vieren. Iedereen die we kennen werkt en dan zit je inderdaad in de avond met visite. Wat doen de meesten van jullie. Op de dag zelf of toch in het weekend? Groetjes Debby
wij hebben het op de dag gedaan omdat dat een vrijdag was, en dat voor veel familieleden een mooi excuus was voor een lang weekend vrij haha