Temperatuur-rookie!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by livelife, Aug 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ja I love google ;) Ik weet het ook niet, misschien even googlen haha.. Ben heel benieuwd meis, hou ons op de hoogte als je hebt getest!

2. livelife

livelife Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,071
    0
    0
    Yes, ga ik doen! Geniet van je avond! Ik kruip lekker met vriendlief op de bank voor Dexter, ben benieuwd!

Ik hoop voor jou ook op een mooie temp morgenochtend! Dan gaan we redelijk gelijk op, hihi.

3. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat zou leuk zijn! Ik heb morgen weer vroege weekend dienst, dus niet zo'n betrouwbare morgenochtend. Mja we'll see.. Fijne avond met je mannetje!

4. livelife

livelife Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,071
    0
    0
    Hola, hier niks hoor! Wel een goede temp, maar een negatieve test... Het was te proberen, je hoort wel vaker dat meiden met 9 dpo positief testen. Nou, daar hoor ik dus (nog) niet bij! Na afleestijd zie ik wel iets, maar heel vaag en ook onbetrouwbaar, dus...!

Hoe is jouw temp vandaag LeenElise? Loopt het een beetje in lijn met je chart aangezien je vroege dienst hebt vandaag? Wat doe je eigenlijk voor werk? Ik ben nieuwsgierig hoor! Hahaha

5. livelife

livelife Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,071
    0
    0
    Ik lees trouwens net in het boek Zwanger Worden dat de temp 11 dagen na eisprong hoog hoort te zijn bij een goede innesteling. We zitten dus wel op de goede weg.

Je dip op 3dpo heb ik ook nog gegoogled en opgezocht, maar ik kan daar niks betrouwbaars over vinden. Het boek ZW geeft aan dat een eventuele innesteling na de 4e dag van bevruchting plaatsvindt en dat dit een aantal dagen kan duren. Had je met die dip op hetzelfde tijdstip en alles getempt?

6. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Livelife: Jammer dag je test nog negatief was, maar het zegt inderdaad niets! Gewoon afwachten, misschien is die over een paar dagen mooi rose :)
    Ik had vandaag weer een enorme daling! Dus ga er vanuit dat mn ongi eraan zit te komen :) Jammer mja, nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Ik werk als activiteitenbegeleidster in een tehuis, erg leuk maar soms wel zwaar werk..

7. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja had met mijn dip op 3dpo wel op de 'goede' tijd getemperatuurd. Vanmorgen dus te vroeg en weer een daling..

8. livelife

livelife Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,071
    0
    0
    Mooi werk doe je!

Balen van je daling, maar je tijd wijkt idd af, dus misschien kun je bij deze discard aanklikken? Dan telt ie niet mee, en komt deze met een stippellijntje op je kaart.

Mijn temp blijft nu stabiel op 37.1, ik vind het zoooo spannend!

9. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend hoor meis, ik had vanmorgen ook opeens weer een verhoging! Naar 37.2 nog wel.. Apart he ;)
    Hoe doe ik dat precies met dat discard?

10. livelife

livelife Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,071
    0
    0
    Ja heel spannend!!!

Je moet even dan naar die datum en dan zie je naast je temperatuur ook een vakje met discard. Very easy, maar het moest mij ook verteld worden hoor, haha ;)

11. livelife

livelife Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,071
    0
    0
    Meiden, nog onwijs bedankt voor het meekijken! Ik kan jullie vertellen dat ik positief getest heb! Ik ben zwanger! :D

12. w0nder

w0nder Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... dat is super nieuws :D

GEFELICITEERD :):) geniet er lekker van :):)

Hoe voel je je?

13. livelife

livelife Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,071
    0
    0
    Dank je w0nder! Ik voel me prima, wel een beetje weeiig, niet echt fit zeg maar. Maar ik ben natuurlijk helemaal door het dolle! Dus dat kan me allemaal niks schelen! Gisteravond had ik 'ineens' een positieve test, ik had even een baaluurtje en zag heel onverwacht een streepje komen. De CB digital van vanmiddag bevestigde het (en nog 3 andere testen ;)). Helemaal happy!

Ben jij al aan het aftellen? Helemaal klaar voor de beeb?

14. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    WOW Livelife wat super meis, van harte gefeliciteerd!! :D

15. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,
    Vanmorgen weer 37.2, dus dacht ik waag een testje.. Helaaas negatief!! Dus maar wachten op mn ongi, weer een langere cyclus :)

16. Arnoe

Arnoe Bekend lid

Sep 1, 2010
    869
    1
    0
    Discard is een vinkje wat je kan zetten naast de temperatuur.
    Dus rechts naast het vakje waar je je temperatuur zet kan je aanvingen "discard"

Share This Page