Substantie/test vruchtbaar slijm

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door MamiReg, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekker fris topic op de vroege morgen, sorry daarvoor.

Ik heb gelezen dat vruchtbaar slijm op het volgende lijkt:
    *rauw eiwit
    *speeksel
    *sperma
    *snotterig

En dat je er tussen wijs- en duimvinger *draden* van zou kunnen trekken van ong 2 cm lang.Vergelijkbaar met als je een beetje speeksel tussen duim en wijsvinger doet, hier kan je ook draadjes van trekken.

Allemaal prachtige omschrijvingen maar ik heb in mijn hele leven nog nooit echt zoiets bij mezelf gemerkt. Blijkt toch wel vruchtbaar te zijn want ik was dus zwanger. Maar misschien let ik wel op het verkeerde slijm en ziet het er anders uit dan ik denk!

Mijn vraag is; hoe zouden jullie de substantie van vruchtbaar slijm omschrijven, en hoe checken jullie dit? Vanaf hoeveel dagen voor de ovulatie hebben jullie dit?

(Ik ben sinds mijn curettage eind juni aan het tempen geslagen. Mijn cyclus is nog helemaal in de war (ik ook :()

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    bij mij is het altijd waterig en helder doorzichtig geen kleur. de ene maand heb ik alleen het water ( voel ik dan soms gewoon lopen en onderbroek kan er doorweekt van worden heel ranzig haha) en af van dat water kan ik soms kleine draadjes trekken tussen duim en wijsvinger. de andere maand heb ik echt rauw eitwit waar ik giga slierten van kan trekken van wel 10 cm lang ofzo. wederom helder kleurloos.

kortom bij mij is het dus elke maand anders, maar het is altijd helder en kleurloos, zodra bij mij na het kleurloos zijn het wittig word heb ik mijn ei gehad ;)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm, het is mij ook nooit opgevallen tot na de missed abortion. Nu merk ik het overduidelijk: zo'n 4 dagen voor mijn eisprong verlies ik dikke klodders gekleurd en doorzichtig slijm, echt proppen :) Net of mijn baarmoedermond "ontsluit".
    Daarna wordt het glibberiger bij het afvegen met wc papier, maar bij mij is het zelden in mijn onderbroek.

Succes met gluren! ;):D

Deel Deze Pagina