Hoi allemaal, weer eens een vraagje van mij! Als ik hier alles zo lees, zou ik denken dat ik minstens al van alles moet voelen ruim voor mijn NOD, zoals gevoelige borsten, moe, misselijkheid, beetje bloed enzo....Maar ik voel helemaal niks! Betekent dat dat het deze maand dus zeker niet gelukt is? Of kan het ook gewoon zijn dat je nog niks voelt? X J.
Hoi Juniper, ondanks dat ik zelf helaas nog niet uit ervaring spreek, heb ik echt al super vaak van meiden gehoord die NIKS voelden voor ze positief testten. Dus volhouden hoor, geen kwaaltjes wil niet zeggen dat het niet raak is!
Ik merkte zelf nog niks 7 dagen voor nod. Dat kwam ongeveer pas rond mijn nod. Dit kan natuurlijk wel verschillen per vrouw. Succes ermee, ik hoop voor je dat het raak is. Liefs Hummel.
Hai Juniper, Volgens mij is dit bij iedereen verschillend. Toen ik zwanger bleek had ik ook helemaal geen last van kwaaltjes! (heb miskraam gehad) Af en toe denk ik dat ik er nu teveel mee bezig ben en dat ik ieder dingetje die ik voel nu zie als misschien zwanger kunnen zijn hihi toch hoor je bij de meeste inderdaad dat er toch enige kwaaltjes zijn maar ik kan er helaas nog niet over mee praten hopelijk deze maand wel! succes
Hai, Volgens mij is het voor iedereen verschillend. Ik voel helemaal niks. Vrijdag is mijn NOD. Ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. Anders had ik toch wel wat gevoeld. Af en toe voel ik mijn borsten en ben verschrikkelijk moe. Maar ben ook bang dat ik dit gewoon wil voelen. Dit onzekerheid maakt je soms helemaal gek........
ja, ik denk soms dat ik iets voel maar dat is volgens mij alleen maar omdat ik het WIL voelen..... Ik ben zo gefocussed op mijn lichaam, niet normaal meer. En ik zeg wel heel hard: 'ik reken nergens op', maar stiekem......zal ik toch wel heel teleurgesteld zijn als ik gewoon ongi word!
Ik voelde helemaal niks voor mijn NOD, de zwangerschapsverschijnselen begonnen pas een dag of 3 daarna.