Hoi meiden, Wou even horen wanneer bij jullie de ergste misselijkheid en/of spugen voorbij waren? Ik weet dat het bij iedereen anders is en dat niemand kan zeggen wanneer het bij mij beter wordt. Ben enkel nieuwsgierig naar jullie ervaringen! Ik hoop er al op sinds week 12 maar het lijkt enkel erger te worden . Ben sinds 4 weken thuis van werk erdoor en kan niet wachten om terug te gaan werken! Verveel me zo! Groetjes
Tot week 16 ongeveer bij mij en dan kwam ook de energie terug! Ik heb veel tv gekeken en geslapen...... Ik duim dat je snel terug beter bent!
Bij mij met een week of 17 dat het beter werd...moet wel nog steeds opletten....ben nog steeds snel misselijk, en moet ook echt op tijd wat eten etc....maar zo is het echt prima! Heb je gembertabletten ? Die schijnen erg goed te werken!
Tot ongeveer 11w3d spuugde ik tussen de 4 en 8 keer per dag (bij vier had ik een goede dag, zegmaar). Daarna nam het heel rap af en nu ben ik alleen 's morgens en 's avonds laat nog misselijk en spuug max. twee keer per dag. Kan nu ook eindelijk eens een beetje inhalen met eten, haha.
Met emesafene is het nu goed te doen. Eind deze week zijn ze de tabletjes op en ga ik het weer zonder proberen. Ik vind het nu al spannend. Hopelijk gaat het vanaf nu gewoon goed. Sterkte meis! Ik vind het de meest onderschatte kwaal tot nu toe!
Ja ik neem postafene. Ik had dit weekend twee proefdagen zonder medicatie ingelast, maar dat was dus verre van een succes dus deze middag maar een nieuw doosje gaan halen! Voel me met die medicatie een echte zombie, maar das beter dan al dat spugen!
Werd eerst alleen maar erger, uiteindelijk rond 16 weken opeens weg. Daarna nog paar weken heel moe. Daarna heb ik me lange tijd gelukkig erg goed gevoeld.
De misselijkheid werd bij mij vanaf 12 weken echt minder, maar andere klachten (vermoeidheid etc) bleven even erg. Tot 17 weken ongeveer, toen abrupt voorbij en voelde ik me weer op en top
Bij mijn eerste ben ik tot het einde toe misselijk gebleven, vanaf een week of 24 wel minder hoeven overgeven, dus dat scheelde een hoop. Nu ben ik tot een week of 17 erg ziek geweest, maar sindsdien een stuk beter. Nog wel misselijk, maar ik kan weer gewoon werken en functioneren. Succes hoor, het is zoooo vervelend als je er nog in zit.
ik ben nu 36,5 weken en nog steeds elke dag spugen bij de eerste tot de 9.5 week misselijk en spugen, en bij de tweede tot de 16 weken bij deze tot 18,5 weken elke dag misselijk en alles uitspugen, daarna ging langzaam beter tot de 24 weken maar nog steeds misselijk maar niet meer zoveel spugen, na de de 24 weken ging het opeens weer enorm opspelen en moest ik weer heel veel spugen tot aan nu ... denk dat ik bevallen moet zijn voor de misselijk weg wil gaan..... ( heb wel medicatie van de gyn gekregen maar deze werken helaas niet )
van week 4 tot week 20 echt misselijk, daarna werd het minder. Maar door de oververmoeidheid die erbij kwam helaas helemaal niet meer aan het werk gekund. Ik kon geen trap meer lopen. Ik zit al sinds week 6 thuis. Nu heb ik bekkeninstabiliteit en kan ik zelfs niet meer voor een paar uurtjes boventallig naar mijn werk. Het is voor een goed doel...
Bij de eerste tot de dag van bevalling misselijk. Spugen verdween na de 4e maand. Nu weer en verwacht dat het wederom tot de bevalling blijft.